Gå til innhold

Noen med ikm rundt den 17?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått symptomer på graviditet ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg har IKM ca den 17. Lite symptomer her i gården. Eneste at jeg er så kvalm for tida, men det regner jeg ikke som et symptom, da det sikkert er alt for tidlig..

Du da?

Skrevet

er veldig oppblåst i magen om kvelden..tenker at det kan være pga tr er på vei,men har aldri vært sånn i forbindelse med det før,så jeg håper sterkt.trøtt og sliten..

når skal du teste?

Skrevet

diddelidu det er ikke for tidlig å bli kvalm...jeg blir kvalm ett par dager etter at egget har festet seg...jeg har ikm 16 og kvalmen er på tredje dag idag:)

Skrevet

heia, jeg er også veldig kvalm, har følt jeg skal kaste opp i hele går kveld og natt . var hjemme fra jobb i dag ettersom jeg jobber i bhg og vi er så plager med oppkast i disse tider..men har ikke kastet opp og er egentlig i topp form..hmmmmm.....når skal dere teste--??ikm 17

Skrevet

lailaelin har fått ny huleboer: er du gravid?? når testet du??

Skrevet

Jeg har ikm den 17. men bortsett fra å kjenne godt etter og kanskje kjenne litt i magen, har jeg igrunn ingen symptomer :(

Skrevet

jeg skal teste imårra..klarer ikke vente lenger.er sikkert for tidlig men..ikm 17.men skal bruke cb digital..den kan vel funke opptil 4 dager før ikm..?flere som tester før ikm dagen?

Skrevet

jeg skal teste imårra..klarer ikke vente lenger.er sikkert for tidlig men..ikm 17.men skal bruke cb digital..den kan vel funke opptil 4 dager før ikm..?flere som tester før ikm dagen?

Skrevet

Jeg hadde ikm den 16 jan og testet pos den 11 jan så har visst det i noen dager nå ja:)

Skrevet

grattis!!!!heldige du;O)får håpe vi kommer etter deg;O)

jeg har ikm den 19-20 litt usikker faktisk, hatt sykluser på 29-30 dager.

har så uuutrolig lyst til å ta en test...meeen-hva anbefaler dere?

når skal dere teste?

Skrevet

Jeg har ikm 19 eller 20 jeg også:) Skal ta test på lørdag tenker jeg, hvis ikke fått mensen da...

Symptomer? Vet ikke... kanskje? Har hatt stikking i magen etter el, men gitt seg nå. Også veldig trøtt, mye luft i magen... Men vet ikke? Er jo sånn man er innimellom, uten å tenke nærmere på det - men krysser fingrene:)

Tvi tvi:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...