Gå til innhold

ang ømme pupper..igjen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle dere gravide med ømme pupper;er de konstant ømme hele dagen, eller er de verre en spesiell tid på døgnet,for eksempel kvelden? blir de verre eller bedre av å bruke bh?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine pupper er langt fra de ømmeste, men merker det bedre mot kvelde og natta. Sånn har det vært hee veien, er nå 8+2.

Skrevet

Mine er ømme hele dagen, men ekstra ømme om kvelden når jeg tar av bh'en før jeg skal legge meg.

Kan være at de blir ømmere av å gå med bh, men kunne aldri i verden gått uten sånn som de eser ut nå! :-)

Skrevet

Hei, idag er de plutselig mindre ømme! Har ikke vært sånn hyperømme, men når jeg står opp om morgenen så kjennes det ut som om de veier et tonn. Men symptomer kommer og går hele tiden har jeg hørt. Ligger uten BH om natten, leste et sted at det var smart...

Skrevet

hei igjen..

idag har jeg mistet helt troen på at de ømme puppene var fordi jeg er gravid, for idag er ikke puppene ømme i det hele tatt..så da er det vel ikke håp?

men har fått en farge på utfloden jeg ikke har hatt før, veldig lysebrun og litt rosa (sorry ekle detaljer) noen som vet hva det kan tyde på,er det bare at TR er på vei?

Skrevet

Ømmest om kvelden her, men verst med BH'n denne kastes av med en gang jeg kommer hjem om ettermiddagen:p

 

Er 7+4 vert sån siden begynnelsen....

Skrevet

dytter

Skrevet

sorry at jeg maser så fælt,men skulle gjerne hatt litt tilbakemelding fra dere..om ikke annet bare for at noen kanskje sier noe som gir meg forhåpninger..var sikker på atj eg var gravid når puppene mine ble så ømme,og når de ikke er det lenger tror jeg jo ikke på det lenger..også var det dette med den lysebrun/rosa utfloden da..

Skrevet

Det er vanlig med brun utflod i første trimester. Det er også mange som har småbødninger. Jeg har lest at 80% av blødninger i svangerskapet ikke er farlig. Hvis det er SA du er redd for så er det mye friskt blod og gjerne magesmerter. Men hvid du er veldig bekymret ville jeg ringt til legen og fått noen råd...

Skrevet

hos meg er ikke selve puppen så veldig øm men brystvorta er sinsykt øm -(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...