babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 hei alle dere gravide med ømme pupper;er de konstant ømme hele dagen, eller er de verre en spesiell tid på døgnet,for eksempel kvelden? blir de verre eller bedre av å bruke bh?
callmebecka Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Mine pupper er langt fra de ømmeste, men merker det bedre mot kvelde og natta. Sånn har det vært hee veien, er nå 8+2.
Tropisk Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Mine er ømme hele dagen, men ekstra ømme om kvelden når jeg tar av bh'en før jeg skal legge meg. Kan være at de blir ømmere av å gå med bh, men kunne aldri i verden gått uten sånn som de eser ut nå! :-)
anette&tutta mari :) Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hei, idag er de plutselig mindre ømme! Har ikke vært sånn hyperømme, men når jeg står opp om morgenen så kjennes det ut som om de veier et tonn. Men symptomer kommer og går hele tiden har jeg hørt. Ligger uten BH om natten, leste et sted at det var smart...
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2008 hei igjen.. idag har jeg mistet helt troen på at de ømme puppene var fordi jeg er gravid, for idag er ikke puppene ømme i det hele tatt..så da er det vel ikke håp? men har fått en farge på utfloden jeg ikke har hatt før, veldig lysebrun og litt rosa (sorry ekle detaljer) noen som vet hva det kan tyde på,er det bare at TR er på vei?
MrsL1 Skrevet 15. januar 2008 #6 Skrevet 15. januar 2008 Ømmest om kvelden her, men verst med BH'n denne kastes av med en gang jeg kommer hjem om ettermiddagen:p Er 7+4 vert sån siden begynnelsen....
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 sorry at jeg maser så fælt,men skulle gjerne hatt litt tilbakemelding fra dere..om ikke annet bare for at noen kanskje sier noe som gir meg forhåpninger..var sikker på atj eg var gravid når puppene mine ble så ømme,og når de ikke er det lenger tror jeg jo ikke på det lenger..også var det dette med den lysebrun/rosa utfloden da..
Leen Skrevet 16. januar 2008 #9 Skrevet 16. januar 2008 Det er vanlig med brun utflod i første trimester. Det er også mange som har småbødninger. Jeg har lest at 80% av blødninger i svangerskapet ikke er farlig. Hvis det er SA du er redd for så er det mye friskt blod og gjerne magesmerter. Men hvid du er veldig bekymret ville jeg ringt til legen og fått noen råd...
Englemamma08-spire12-10 Skrevet 16. januar 2008 #10 Skrevet 16. januar 2008 hos meg er ikke selve puppen så veldig øm men brystvorta er sinsykt øm -(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå