Monstermamma Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Doet mitt er tett! Fant frem Plumbo-flaska, men på den står det at den IKKE skal brukes i toaletter.... Trodde det var det Plumbo var laget for jeg... Hva bruker dere?
SaDa Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Svigermor bruker plumbo eller varmt vann.. Vil du ikke prøve det, så må du ut å kjøpe sugekopp
Monstermamma Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 varmt vann, salmiakk og klorin er prøvd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå