Gå til innhold

Virker saa stille her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var mye mer aktivitet her foer. Er det en bra ting kanskje? Ikke saa mange som hoerer til her lengre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er innom her stort sett hver dag og leser :) Men skriver lite selv da... Er egentlig litt på vent denne mnd. Har vært prøvere i 18 mnd nå og hadde et negativt AIH i desember. Har bestemt oss for å prøve en gang til nå neste gang TR dukker opp (for det regner jeg med den kommer til å gjøre som vanlig) Og klaffer det ikke da, går vi nok over på ivf neste ja

Skrevet

Hei

jeg er innom her nå å da, men nå har det vært en stund siden sist. har hørt til her sia 2003/04,( 06- på assistert befrukt.) å er enda her. Skal ha vårt første forsøk nå i februar.

å siden jeg fikk vite dette har jeg begynt å være ganske aktiv her, sååå mange å prate med å spørre om råd å tips og hjelp:)

Skrevet

Hei

Det er nok en del som leser, men ikke skriver - her inne.....virker iallefall slik når de først skriver....."har vært her lenge, skriver først nå...." - selv har jeg vært litt av og på. Orker ikke å være her hver dag.

Skrevet

Hei Alvepia,

jeg og starter snart.. Skal starte paa nedreguleringssproyter i slutten av jan, foer det blir hormoner i midten av Feb om alt gaar bra... Kanskje vi blir rugere noenlunde samtidig ;-)

Skrevet

jeg er her da...hehe...men jeg sitter å leser en del overalt her inne da...

så sitter jeg på chatten... :)

enklere å liksom prate med folk der....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...