SaDa Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Minstemann har begynt å kle av seg pysjen om morgenen.. Så jeg sa til pappa'n at vi må bruke body og strømpebukse, der bodyen er knept på utsiden av strømpebuksa... Det er det eneste som han ikke klarer å få av. Dette har vi gjort en uke nå.. Så var jeg på jobb i går, da var det pappa'n son la han. Når jeg kom inn på rommet til morgenen i dag møtte jeg en naken gutt i senga.. Og ikke nok med det... Han hadde tissa i senga.. Så det ble full skifting og vasking.. Godt jeg hadde lagt på tisselaken sist jeg skiftet på senga, da var madrassen hvertfall tørr.. Samboeren skal nok få det printet inn at pysjen ikke skal brukes på en stund.. Ble en litt rotete, lang utblåsning:)
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Printe inn ja... Jeg har lurt lenge på hvordan man kan printe inn noe i mannfolk? Har selv en som for alt i verden ikke klarer å vaske ansiktene på knøttene ved kveldsstell. Og tannpuss, hva er det?? Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!
mamma'n til M & K Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Du kan også prøve å ta på pysjen bak fram så blir det ihvertfall vanskeligere å ta av pysjen. Må ha pysj uten føtter da.
SaDa Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Har prøvd, men er det pysj med knapper klarer han få den av. Har en med glidelås som det kan gjøres med, men den må jo vaskes også Går veldig greit med strømpebukse og body da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå