Meg og bøllegutta!! Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Ja.......... det eren klisje,men det er faktisk sant. MInstegutten min er 11mnd idag og løper rundt i huset her nå!!! Snart har jeg ikke noe baby lenger............Litt deilig og litt trist påsamme tid...... Eldstemann er snart 3 så han begynner å bli stor gutt han også!!!! Kanskje jeg ender oppmed 3 unger allikevel.Er jo bare 27år så jeg har mange fruktbare år igjen:))
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 det merkers det her og,min sønn er snart 11 mnd han og,ønsker at ikkje at tiden skal gå så fort.. gratulerer ed 11 mnd dagen da :0)
77modell Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Må ikke snakke!!!! Mine er 10år 7.5år å lille attpåklatten er jaggu blitt 7mnd............... Er jo ikke så lenge siden vi hadde bebi for første gang!!!!!! Å no har vi fått tendensa til tenåringsfakter!! Blir sikkert mye verre! Men vi får da en litten vekker fra tid til annen som sier at dette er begynnelsen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå