mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 etter 2 fødsler har jeg altfor mye på magen, tenker mageplastikk, men må vel vente til vi er HELT sikker på at vi ikke skal ha flere. Noen som har skjært bort noe? Vellykket? Er 1,67 høy og 57 kilo, men har MYE på magen.
Tommage♀♂ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Etter 2 fødsler og alt for mye mat er jeg lavere enn deg, og jeg veier mye mer. Skulle gitt mye for å være 57 kg. Eller, faktisk fikk jeg kritikk for å være for tynn dengang da. Og husk at jeg (fremdelese) er lavere enn deg. Det hjelper sikkert ikke deg, og det hjelper hvertfall ikke meg, men jeg svarte alikevel jeg, hehe=)
* 5 om dagen * Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 tror jeg ville ha tatt et år med magetrening jeg...det koster å være "fin" og tykk er du ikke....
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 spiser mye usunn mat og altfor mye chips, men KLARER ikke la være, så blir jeg like skuffet hver kveld når jeg har spist. Tok 50 sit ups for 2 dager siden, men har INGEN motivasjon, tror jeg har altfor mye til å ta bort med sit ups
* 5 om dagen * Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 skippertak og situps hjelper ikke i lengden.( sånn litt da, og litt da) Det trengs disiplin, daglig trening og ellers sundt matvett...ikke lett , men vil en noe så klarer en det... tror de ikke tar mageplastikk sånn uten videre, i allefall ikke på statens regning....
PAVEEL Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 hmmm....ja hvis du er misfornøyd ja da vet jeg ikke hva jeg skal være da som er 161 og 59 kg! greit nok hvis du har hengemage....men ellers så må du jo se veldig slank ut:-)
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2008 får prøve mageplastikk selv da.... har jo en god kjøtt kniv, og jeg er flink å brodere så det skulle gå lett... har forreseten emla plaster jeg kunne satt på først!!! nei, jeg får nok finne andre løsninger, men det plager meg virkelig, tenker på det 24 timer i døgnet.
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2008 har ingenting oppe men alt på magen, føler det ser ut som jeg er 5 mnd på vei viss jeg prøver en kjole, så det går jeg ALDRI med
En Prins + Prinsesse Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 jeg skulle gjort alt jeg kunne for å bli som deg... 57 kg er jo ikke mye.. jeg er litt høyere enn deg og veier ca 20 kg mer enn deg!! å DET er ikke lett å få vekk så mye som jeg vil ha vekk!! jeg har også ALT for mye av det på magen!!
You can do it! Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Ser det er en gjeng her som prøver å finne trivselsvekta, kanskje du kan henge deg på der? Få litt motivasjon til å legge om litt... Vet desverre ingenting om mageplastikk, så kan ikke hjelpe deg med det.
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. januar 2008 vekta er sikkert grei ligger på helt nedre del av normal BMI, men det er det på magen som virkelig plager meg, kan liksom ta begge hendene og ta tak i magen, såvidt jeg klarer å ta tak fordi det er så mye.........
F-mor Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Skulle gitt mye for å vært så tynn som deg;-) Men saken er den at du er missfornøyd med deg selv. Så da har jeg tenkt å tipse deg om Bailine. Har ikke prøvd det selv, men har en vennine som er super fornøyd:-) lykke til
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2008 artig nick, kjenner en i NY som heter det! Hva er Bailine??
Pixie Power Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Mange som henger seg opp i vekte og høyde her, og det har jo ikke noe å si. Man er forskjellig bygget, og kiloene er plassert på forskjellige steder fra menneske til menneske. Men siden du føler dette så sterkt, hvorfor ikke prøve å bruke den frustrasjonen som motivasjon. Snu det ved å bruke all den energien på å ville endre det og gå på med dødsforakt ;-) Få hjelp av en treningsveileder til å legge opp et program for deg, og ta en titt på kostholdet. Kanskje ikke det tar bort alt, men det kan hjelpe noe. Løs hus kan man ikke trene bort, men prøv å se hva du kan får til ved hjelåp av trening før du finner frem kjøkkenkniven ;-)
Pixie Power Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Løs huD, selvfølgelig.... ikke hus....
Leona* Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Hei... Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver Alle maser om at jeg er for tynn. Men jeg har en mage som jeg virkelig hater! Jeg tok masse situps en periode, men det han ingen hensikt for meg... Det har skjedd noe etter graviditeten, så magen min står ut uansett. Hvis jeg skal gå opp til normalvekt, ser det virkelig ut som om jeg er gravid... Jeg har i tillegg masse strekkmerker og ekstra hud. Har prata med lege, og jeg får operasjon senere, når jeg ikke skal ha flere barn.
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. januar 2008 takk for forståelse, tror jeg må snakke med lege jeg også, har sendt mail til en Bailine klinikk, så får vi se hva det blir av det, men koster sikkert en halv million......
Leona* Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 Jeg synes ihvertfall at det er godt å tenke på at jeg får gjort noe med magen i framtiden. Også er det godt å bare få det bekreftet at den er ille... At det ikke bare er jeg som overdriver og er "jålete"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå