gulda Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er det helt stille, eller er det noen som kjenner at ting er på gang?
kokosyklus Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Har 19 dager igjen... føler meg rimelig sikker på at ingenting sekjer på en stund ja. Bæsj! Har bare masse idiotiske kynnere:) Hadde en liten periode med noen usle bittesmå svake menssmerter for noen uker siden, men det var det også. Hadet bra, kom aldri tilbake:) He he! Jeg må nok vente litt til:)
klumpen og gullet Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Hvis vi lukker øynene og tenker hardt hardt hardt på å føde, kanskje det skjer noe da? Jeg holder på å miste forstanden av å gå her å vente...
SexyLubben =D Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Har regelmessige kynnere, med 10-15 min mellomrom. Bruker å vare i noen timer, men så stopper det opp! Frustrert! Håper at vannet skal gå hver gang jeg reiser meg, men det skjer jo aaaaldri... Begynner å bli litt smågal jeg nå!;D
jan.mam Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Har 6 dager igjen til termin, men har gått og kjent på menssmerter og kynnere/ modningsrier i en mnd. Har begynt med igangsettingsakupunktur nå, og kjente at det ble mer kynnere etter det. Håper det kan hjelpe litt. Har nemlig bestemt meg for ikke å gå over tiden denne gang. Har snakket med lege og jordmor om det grunnet forrige fødsel. Håper denne opplevelsen blir bedre. Ellers så er jeg mer trøtt, men prøver å holde meg litt i gang selv om senga føles veldig forlokkende :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå