Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt stille, eller er det noen som kjenner at ting er på gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 19 dager igjen... føler meg rimelig sikker på at ingenting sekjer på en stund ja. Bæsj!

Har bare masse idiotiske kynnere:)

Hadde en liten periode med noen usle bittesmå svake menssmerter for noen uker siden, men det var det også. Hadet bra, kom aldri tilbake:)

He he!

Jeg må nok vente litt til:)

Skrevet

Hvis vi lukker øynene og tenker hardt hardt hardt på å føde, kanskje det skjer noe da? Jeg holder på å miste forstanden av å gå her å vente...

Skrevet

Har regelmessige kynnere, med 10-15 min mellomrom. Bruker å vare i noen timer, men så stopper det opp! Frustrert! Håper at vannet skal gå hver gang jeg reiser meg, men det skjer jo aaaaldri... Begynner å bli litt smågal jeg nå!;D

Skrevet

Har 6 dager igjen til termin, men har gått og kjent på menssmerter og kynnere/ modningsrier i en mnd. Har begynt med igangsettingsakupunktur nå, og kjente at det ble mer kynnere etter det. Håper det kan hjelpe litt. Har nemlig bestemt meg for ikke å gå over tiden denne gang. Har snakket med lege og jordmor om det grunnet forrige fødsel. Håper denne opplevelsen blir bedre. Ellers så er jeg mer trøtt, men prøver å holde meg litt i gang selv om senga føles veldig forlokkende :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...