lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 snart 6 mnd... og vil ikke ha hverken grøt eller middagsglass... noe han har spist siden han var 4 mnd. vil bare ha melk på flaske... prøvde å gi han bare flaske et par dager, og da kunne vi sakte begynne med grøt igjen... gikk bra i ca 1,5 uke og nå er det full stopp igjen... tror ikke det har med smaken på maten å gjøre, for han snur hodet vekk før han har smakt..... han går fint opp i vekt. hva skal jeg gjøre? gi han bare flaske en uke og starte på nytt? eller prøve litt mat hver dag selv om det blir litt "krangling" og grining fra han?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 hvilken grøt gir du? gir du maisgrøt? prøv å gi 6 mnds grøt. han er jo snart 6 mnd så det bør går bra =) kanskje han vil ha om det blir en ny spennende smak ! =) verdt forsøket hvertfall
lengter daler ned i skjul... Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 jeg prøvde det med det hjalp ikke... snur hodet bort og griner før han får skjeen i munnen, og selv om jeg fikk inn litt grøt i munnen så vill han ikke ha, hverken maisgrøt eller 6 mnd grøt med fersken og banan eller middag...
Mi vendicion ISABELLA Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Kan det være tenner som kommer da? Jenta mi er 6 mnd og hun har fått 2 tenner nede. I perioden før de kom fram var hun sutrete og vrang. Så har ting vært supert en stund og nå er det dager hvor hun plutselig ikke vil ha grøt eller middag igjen. Som f.eks nå...Prøvde å gi henne grøt, men nei! Hun snudde hodet bort og fektet med armene og lukket munnen. Så jeg tror det kommer noen tenner oppe nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå