Twintipp og himmelblå Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Begynte på jobb i natt, helt syke magekramper. Det blir bare verre. Begynner og kaldsvette og skjelve når det kommer. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var rier. Helvete jeg tror jeg dør når det kommer, har aldri hatt så vondt. Det er grusomt, jeg bare vrenger meg.. urkh! Det brenner sånn under helt oppe ved magen og i magen så jeg tenker at nå sprekker jeg vel, nå må jeg dø! Hva er dette da? Jeg er så max uheldig, vrææl! Det kommer liksom med kvarters mellomrom!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 ringe legen kanskje?? :s høres ikke noe særlig ut!
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Kommer ikke gjennom, mannen min har ikke telefonen på.... Prøver å ringe legen..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Høres ut som frostrier, det er ofte et tegn på ganske stor infeksjon i kroppen. Kom deg til lege! Lykke til:-)
Lavendel*06*10* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Prøvd å gå på do?? Jeg er seriøs nå altså.. hehe
F-mor Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Sånn som du beskriver har jeg hatt 2 ganger, det var helt forjævligt og værre enn å fø. Det som feilet meg var forstoppelse og luft i magen. Men ring legen du!!
*ale* Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Kan være matforgiftning.. Hatt noe liknende et par ganger... Men ring legen.. SKal ikke gå sånn..
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Stakkars vennen min! Håper du kommer gjennom til legen snart! Kan det være en SA? God bedring.
Sassy. Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Dette er som å høre min historie for noen måneder siden. Jeg jobbet natt, og fikk disse sinnsykt vonde smertene øverst i magen, trodde jeg skulle dø. Det var for mye syre på meg,det var begynt å etse oppover i spiserøret og i magen, begynnelsen på sår. Kroppen som rett og slett ikke taklet å gå natt på jobb (hadde 50 timer på natt den uka). Fikk noe syrehemmende på resept av legen, da ble det gradvis bedre, og helt bra etter et par måneder. Men får det igjen om jeg jobber natt eller er stressa/jobber mye i en periode. Kom deg til legen du, for det er ikke noe å gå med
Matilde og Sofie mor Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Min søster har en tarm-infeksjon, og når hun har utbrudd så får hun de symptomene som det høres ut som om du har. Hun sier at det er akkurat som kraftige rier som kommer regelmessig. Men det er jo absolutt ikke sikkert at det er det, men kom deg til legen. Du føler deg nok ekstra dårlig og redd når du ikke vet hva det er som feiler deg. God bedring....
Twintipp og himmelblå Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 14. januar 2008 Takk for svar. Legen trodde det kunne være gallesten, som jeg har hatt før. Hadde ikke så vondt da så vet ikke jeg.. Skal dit nå så.. Snufs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå