Gå til innhold

Vinterjakke når magen vokser.... hjeelp! (samme som 2.tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje det er flere som har erfaringer å dele her? :)

Hei jenter!

Nå som magen begynner å vokse, er det flere enn meg som snart må tenke på ny jakke? Vinteren varer jo en god stund til, og jeg ser for meg at ut i februar/mars er det IKKE varmt nok til å bare gå i jakke som jeg kan ha åpen eller en tjukk genser...

Noen tips?

Jeg har testet noen av jakkene til min mann, men jeg ser jo ut som michelinmannen... Ser at noen jenter har sånn litt lang jakke, som går litt ut på midten, men finner det ingensteder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du!!

Jeg har kjøpt min på vero moda og den er bare helt super..Merke er Meto.

Jeg er høygravid og får fremdeles jakken fint igjen:)

Skrevet

Går den ned på låra/knærne eller er den kort?

Når kjøpte du den?

Skrevet

Jeg kjøpte også jakke på Vero Moda, tror merket var Meto. Den er helt fantastisk! Jeg er i uke 38 og den passer fortsatt. Den festes med knapper og det er trykk-knapper nederst, så man kan evnt åpne nederste knappene dersom det skulle bli trangt, men likevel slippe å ha hele jakka åpen slik man må med glidelås. Men jeg har stooooor kul nå, og får igjen alle knappene uten problem. Varm er den også, fordi jeg kjøpte den som var i ull. (Det var to typer). Den går et stykke ned på lårene, er superfornøyd og har fått masse skryt av den fra andre.

Skrevet

Eg kjøpte jakka mi på H&M, ca 800; kr, skikkelig A-fasong, rekker nesten til knea. Har nå 11 dagar til termin og jakka går greitt igjen forann ennå=)

Har sett lignande jakker rundt om (sjølv om det kanskje begynner å bli utplukka nå på ettervinteren?)...

H&M har også strikkajakker i A-fasong som er kjempefine å ha på inne eller under yttertøy. Litt utplukka det også nå før jul, men prata med en ansatt som sa at dei får nye forsendelsar inn av samme type nå i jan igjen=)

Skrevet

Benytt den du har så lenge du kan!

Jeg slapp å kjøpe! Jeg er i uke 41 nå og får forsatt igjen noen av mine jakker!

Ikke alle jakkene da, sliter litt med kåpene, men da er lange gode skjerf kjekke å ha!

:))

Skrevet

He he!

Jeg har og jakken fra vero moda. Den er det god plass i. Var godt fornøyd med den når jeg kjøpte den, men nå er jeg veldig lei den. Tror ikke den kommer til å brukes så mye etterpå...

Ellers så har jeg en snowboard jakke som egentlig er for stor, så den har jeg brukt mye når jeg er ute sammen med sønnen min.

Skrevet

Har kjøpt 2stk jakker, en i str M (min vanlige str,som passet en god stund,da det er snorer i sidene nede) og en i str L som passer godt,og som jeg fremdeles har god plass i :D er i Uke 35.

Ville ikke kjøpe så dyre jakker,da man kun bruker de en liten periode og ikke har så mye peng.(pluss vanskelig å finne noe,men er virkelig fornøyd).

Så kjøpte de på sparkjøp til 89kr stk.

De er virkelig god og varm,og deilig å gå med.

Skrevet

Jeg har og denne meto-jakken. Kjempesmart, og faktisk veldig fin. Ikke egentlig gravidejakke heller, så den kan brukes senere også...

Den går godt nedfor baken, og er a-formet, med et legg bakpå ryggen, så den er fin passform for gravide.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...