MissAntrop Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Snuppa var litt snufsete i natt så jeg målte tempen hennes. Den viste 35,7 og jeg ble redd for det er jo ganske lavt. Kledde på henne ullsokker og en ullpysj, men jeg er fortsatt bekymret. Hvor ille er det å ha så lav temp? Hun var ellers i fin form. Er snart 10 mnd.
Dailis Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Her i huset er vi kaldblodige og slike tempraturer er helt vanlig;) Lå på sykehuset med ene ungen etter en rutineoperasjon. Tok tempen ofte og den lå på 35 ett eller annet. De sa ingenting til det, bare at alt var bra. Men 38-39 i feber for en med lavere kroppstempratur gjør dem også tilsvarende dårliger. Greit å være obs på.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 hvor målte du da? har skjedd her også,men så er ikke termometeret vårt helt i vater heller da... må ha nytt. Kjenn i nakken da,så kjenner du om hun er for varm,for kald eller passelig. Har du målt henne på nytt nå ?
MissAntrop Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Målte i rumpa, hun var ellers fin. Kjente på nakken og panna fordi jeg trodde hun var varm, derfor jeg tok tempen, så jeg ble jo overrasket over at den ikke viste høyere. Jeg er på jobb så det er pappaen som har fått beskjed om å måle temperaturen nå. Spent, men hun var i superform da jeg dro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå