Gå til innhold

Snart jobb igjen....*sukk*


Graviden/4.mann*har*født*

Anbefalte innlegg

Da er permisjonstiden snart over for denne gang, og jeg vurderer seriøst å ta et år ulønnet perm i tillegg.

Noen som vet hvordan reglene er på dette?? Må arb.giver ha det skriftlig, må jeg jobbe de 6 ukene far er hjemme?

Tiden har gått altfor fort denne gang!!

Flere som ønsker å være hjemme lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, jeg har det akkurat sånn som deg! Jeg skal begynne å jobbe igjen nå om en ukes tid, og det knyter seg i magen bare jeg tenker på det! Jeg vil ikke begynne enda, lille gull er jo knappe 9 mnd når jeg begynner..:(

Jeg har også tenkt tanken på et år permisjon til uten lønn, men det har vi seriøst ikke råd til. Samboeren min tjener ikke godt nok til å betale alt selv desverre. Ellers skulle jeg gjerne gjort det!!!!

Hos oss må hvertfall arb.giver ha det skrifltig, må søke.. Om du får innvilget et år med permisjon til skulle jeg ikke tro at du må jobbe de 6 ukene. Men vet jo ikke da..:)

Sukk, får nyyyyyte den siste uka nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skulle egentlig ha begynt å jobbe i midten av mars,

men har søkt ulønnet perm et år. Fikk spørsmål om jeg ville jobbe de 6ukene pappa er hjemme, men tar heller ferien min da og går rett derfra til perm uten lønn.Skal jobbe igjen fra april-09...

 

Og ja- det blir trangere økonomisk.. Med barnetrygd og kontantstøtte er ikke mndlønnen rare greiene. Men synes det er verdt det.

Får heller sende gubben for å jobbe litt extra:)

 

Jepp, du har krav på et år ulønnet perm. Regner med de fleste sjefer vil ha en skriftlig søknad. Det trenger ikke være noen lang avhandling. Du har vel en god "grunn" for å være hjemme nå(hvis du er redd for at du må ha en undskyldning:)) . Er det ikke nr 3?:)Hus/heim og 3unger krever sitt vil jeg tro!Her holder det foreløpig med en...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg kommer nok til å bli hjemme et år til....har diskutert masse med mannen min, og kommer frem til at det er den beste løsningen for oss. Blir trangere økonomisk, men vi slipper tross alt SFO til eldstemann og full barnehageplass til de to minste - "sparer" jo på det! ;)

Får ta meg en tur på jobben i løpet av uka og fortelle planene mine....(jeg skal starte opp i jobb 17.mars, og arb.giver må visstnok ha beskjed 1 mnd i forveien???)

Håper bare de ikke blir sure!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du tenker det, men sure er ikke lov å bli! :)

Rart å tenke på å være hjemme enda et år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...