Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 hvor lang tid tar det før deres barn får treffe en eventuell kjæreste? og lar han overnatte mens barna er hjemme? jeg er i en sånn situasjon men vet ikke helt hva jeg skal foreta meg...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 det må en vel se litt an kanskje...Her skjedde det med en gang,men nå er minien her bare 13 mnd-og skjønner ikke såå mye,jeg kunne jo like gjerne hatt besøk av en gutt som bare var en venn hvis duskjønner..Men jeg har ingen form for avlastning fra bf da,så barnet mitt er der hele tiden,så skal jeg treffe noen må det skje mens barnet er der...Kjedelig,men sånn er det:p Men det gjør jo ting vanskeligere da i forhold til ny mann,men må jo på en måte hoppe over litt,blir litt "familie" sånn med en gang liksom..Men det gikk heldigvis veldig bra her da,både i forhold til barnet og mannen:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Nå er ikke han jeg drev på med kjæreste, men siden han allerede hadde møtt lucas før vi begynte å date fikk han ligge over med en gang, lucas merker jo ikke noe sånn sett siden han er så liten men;)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 jeg hadde en plan engang om at det skulle gå minst 6 mnd hehe.. men det gikk bare en dag etter daten vår! vi er voksne begge to og har barn begge to, så vet godt at vi ikke skal tafse og klå på hverandre forann mini. jeg er totalt alene med henne, og den lille avlastningen jeg har, er så sjeldent at det ville føltes helt håpløst å ikke se han mer enn da. og hun sover på eget rom, hele natten, så når hun våkner om morgene så står jeg bare opp med henne, hun har da ingen formening om jeg har sovet med kjærsten min eller ikke. samme om kvelden, hun legger seg jo før oss da også, og finner det ikke rart at han er her når hun legger seg. men tror det er viktig at man føler og ser hvordan barna tar det her, jeg snakket om min kjærste i lang tid før han fikk møte henne og viste henne bilde også for at hun skulle bli fortrolig med den nye vennen til mamma. så nå spør hun etter han dagen lang, og lurer på hvorfor han ikke er her og hvor han er når han ikke er her så man bare gjøre det som amn føler er rett i magen, det finnes ingen fasit! heldigvis!! masse lykke til!
liten og lettmett Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Har ganske store barn jeg da. Og han har også store barn. Gode forsetter om å la det gå lenge før han sov over mens barna var hjemme holdt omtrent 2 uker Men han kommer etter at barna har lagt seg, og går før de står opp. De har truffet ham tidligere, men da i en helt annen sammenheng. De vet også at vi er kjærester, men involveres ikke i forholdet ennå. Fortsetter vi nå så tror jeg nok at vi prøver å introdusere ungene i løpet av 2-3 måneder. Det er litt verre for hans enn for mine, jeg har vært lenger alene og ungene mine er nok mer forberedt på at jeg får en annen kjæreste enn pappaen
trillemamma Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Den dagen både jeg og mannen følte oss trygg på at dette var noe vi ville satse på, først da overnattet han. Det tok ca. 3 måneder. Han fikk treffe mannen ganske fort, som en venn av mamma, på lik linje med venninner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå