Gå til innhold

Smerter i rygg og mage, kynnere eller masrier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uken har jeg begynt å få noen smerter i rygg og mage. Minner en del om menssmerter og sitter som et belte rundt nederste del av magen/ryggen, samtidig som at den blir stram. Har også mye oftere vanlige kynnere enn tidligere. De vonde kynnerene kommer hver natt, men har de siste dagene også begynt å komme mer på dagtid og på kvelden, samtidig som at de har blitt gradvis sterkere. Er det snakk om masrier eller bare sterke kynnere, og er det et tegn på at fødselen kanskje nærmer seg siden de blir kraftigere og kommer oftere? Er forresten i uke 38.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan være maserier. Jeg har hatt slike i 3 døgn nå. De første var ikke så veldig vonde, men blir vondere og vondere og lengre og lengre nå. Kommer de regelmessig eller er de der hele tiden?

Skrevet

De kommer ikke regelmessig, nei. Litt nå og da. Her om kvelden var de så vonde at jeg var alvorlig redd for at fødselen hadde begynt... Men da hadde jeg stått og gått mye hele kvelden. Kjenner det litt nå også, men kun som smerte i ryggen, ingen kynner akkurat nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...