Gå til innhold

Hvor ofte har dere sex? (har tre små barn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tre barn i alderen 5 måneder til 5 år. Babyen fullammes og han skal ha mat flere ganger hver natt. Innimellom er også de to eldste urolige på natten. Situasjonen tilsier lite søvn. Og lite sexlyst hos meg.

Dette er i ferd med å ødelegge ekteskapet. Jeg føler at min mann maser om sex hele tiden, han onanerer to ganger daglig i helgene, samt hver kveld. Allerede på sykehuset begynte han å snakke om sex.

Han leser Dagbladets reportasjer om emnet og er opptatt av statistikk. Her faller jo vi helt utenfor!!!!

Jeg har forsøkt å minne ham på at vi har tre små barn, men det synes ikke å skape større forståelse hos ham. At jeg er sliten og heller vi sove - eller slappe av med en bok - betyr lite. "En får mer overskudd av sex", sier han!! Problemet er at jeg ikke orker! Jeg tenker ikke på sex i det hele tatt; min verden består av barn, krangling med barn, megling, klesvask, levering/henting i barnehage, handle, lage middag, legge barn, generelt husarbeid.... Til "bare" å være hjemme er det nok av gjøremål til å fylle full stilling og vel så det!!...........

Hvis det finnes noen her på siden som også har flere små barn; Hvor ofte har dere sex?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter vi fikk barn,så har vi sjelden sex i senga. Det blir heller en kjapp en i sofaen eller over vaskemaskina på badet. På en annen side,så blir det sjelden vi har tid til å "elske" om du skjønner. Det savner jeg litt.

Menmen, sex blir det ivertfall. Stort sett ca 2-5 dager i uken. Men vi har også perioder der vi ikke har noe sex. Sex er viktig for oss, og man får faktisk mer energi av det. Og man blir mindre stresset, man blir gladere og mer positiv. Det gjelder bare å ta seg tid til det. En kjapp en på 3 min har alle tid til;) Det handler bare om å gidde. Når du først gidder ,så vil du nok merke at også lysten kommer tilbake:) Jeg skjønner at du er sliten og vil sove,men bare prøv.

En liten trøst: Babyen blir snart et barn,og h*n kommer til å sove hele natten etterhvert. Da senker nok roen seg,og dere vil få bedre tid til dere selv igjen.

Et lite råd: Sørg for å ha rutiner på alle barna. Om barna har et rom hver,så legg alle innen et tidspunkt,feks kl. 20.00. Da har dere tid til voksentid på kvelden. Tid til å prate,kose,se på film sammen,sex osv. Legg dere i halv elleve tiden,og dere begge er opplagte morgenen etter. :)

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svaret ditt.

For meg blir det litt feil å ha sex bare for å ha det. For meg er daglig oppmerksomhet og omtanke vel så viktig; det å være kjærester uten at det nødvendigvis må føre til sex! (at han gir meg en spontan klem, et kyss, holder meg i hånden osv, men det skjer ytterst sjelden.)

Skrevet

Vi har bare et barn, men jeg har vært veldig dårlig etter fødselen, det er nå 10 måneder siden. Først nå har jeg hatt glede av sex, så det har omtrent vært tørke for mannen min helt frem til nå. Han synes selvfølgelig det er veldig dumt, men han har ikke gott meg dårlig samvittighet, for han vet jo at jeg ikke "nekter" han sex for å være ekkel.

Så du kan hilse mannen din fra meg og si han skal holde godt kjeft, og være takknemlig for at du er mor til hans barn. Så får han smøre seg med tålmodighet til du er klar for mer action;)

Skrevet

Jeg har to barn, en på 6 år og en på 4 år.

Vi har nok sex 1-2 ganger i mnd.

Kjenne rmeg igjen i alt du sier (ikke ammingen da...)!

Skrevet

Min mann begynte å mase om sex 2 uker etter fødselen. Han hadde lest i bøkene at det var vanlig å begynne da. Jeg var ikke klar for sex da. Vi begynte å ha sex etter noen månder men for meg ble det ikke den gode sexen før etter 9 mnd.

Jeg minte han på at han hadde 10 ganger mer overskudd til sex enn meg og det kunne gjenspeile hvor sliten jeg var og han var. Så ville han ha sex så måtte ting være gjort i huset.- Nå har jeg en snill mann så vi fikk det til til slutt.

Nei jeg er heller ikke at typen som har pliktsex, er blitt for gammel til det (33) he he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...