Gjest irismor Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Er nå drittlei av libero, de lekker i hue og ræva. Fikk beskjed om å gå opp en str så skulle problemet løse seg. Er pampers bedre i passformen eller er det noen andre typer som sitter godt på litt slanke barn. Om som ikke lekker om natta.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Synes trusebleiene til libero er greie jeg...ellers er pamper activfit knallbra i passformen, men et eller annet med dem gjør at mine får utslett av dem uansett om jeg skifter annen hver time døgnet rundt, men dette gjelder jo ikke alle..
ღhælgelainnღ Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Vi er veldig fornøyd med Libero (Up & Go). Begynte med Pampers da vi fikk vårt første barn, men syns det var noe møkk rett og slett. Har ikke hatt noen problemer med Libero, men det kan sikkert variere fra person til person..
ana baroma Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Vi bruker coop, og har enda ikke hatt lekkasjer av betydning. Billige, miljømerket og gode. Snuppa her har ikke hatt bleieutslett enda, men det er vel individuelt...
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er mest fornøyd med pampers active fit. Brukte kun libero til største, mens til minstemann har jeg kun brukt pampers. Synes de suger opp myye bedre enn libero også + at de sitter mye bedre.
Gjest irismor Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Da tror jeg at jeg prøver en pakke pampers og en pakke av coop sine. Up&go til libero er de som lekker som en sil om natta. Hun nekter å sove i pysj og teipbleiene ligger ved siden av senga om morgenen. Tusen takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå