Gå til innhold

Hva anbefaler dere av bleier.

Anbefalte innlegg

Gjest irismor
Skrevet

Er nå drittlei av libero, de lekker i hue og ræva.

Fikk beskjed om å gå opp en str så skulle problemet løse seg.

Er pampers bedre i passformen eller er det noen andre typer som sitter godt på litt slanke barn. Om som ikke lekker om natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes trusebleiene til libero er greie jeg...ellers er pamper activfit knallbra i passformen, men et eller annet med dem gjør at mine får utslett av dem uansett om jeg skifter annen hver time døgnet rundt, men dette gjelder jo ikke alle..

Skrevet

Vi er veldig fornøyd med Libero (Up & Go). Begynte med Pampers da vi fikk vårt første barn, men syns det var noe møkk rett og slett. Har ikke hatt noen problemer med Libero, men det kan sikkert variere fra person til person..

Skrevet

Vi bruker coop, og har enda ikke hatt lekkasjer av betydning.

Billige, miljømerket og gode. Snuppa her har ikke hatt bleieutslett enda, men det er vel individuelt...

Skrevet

Jeg er mest fornøyd med pampers active fit. Brukte kun libero til største, mens til minstemann har jeg kun brukt pampers. Synes de suger opp myye bedre enn libero også + at de sitter mye bedre.

Gjest irismor
Skrevet

Da tror jeg at jeg prøver en pakke pampers og en pakke av coop sine.

Up&go til libero er de som lekker som en sil om natta. Hun nekter å sove i pysj og teipbleiene ligger ved siden av senga om morgenen.

Tusen takk for tips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...