haba haba Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Hei Jeg har bare noen spørsmål om flaskesterilisatorer... Lurer på å anskaffe meg dette i forbindelse med en ferie tur vi skal på - men skal de i micron alle sammen. Jeg har stort sett avent sine flasker - så da må jeg vel kansje ha avent sin sterilisator også? Finnes det noen som ikke skal i micro? Er grønn på dette området :-) Takk for svar:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har flaskesterilisator fra avent som går på strøm. Kjøpte den på Barnashus:) Kan anbefales.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Finnes både de som går på strøm og de som skal i micro. Jeg har slik en som skal i micro. Har aventflasker, men ikke avent sterilisator fordi. Kjøpte den på en nettside for rundt 200 kr
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har også lurt på å kjøpe meg en slik en, men liksom aldri kommet så langt.. Noen som vet hvor mye en slik koster, sånn ca?
r r r Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Avent sin microsterilisator kostet meg 249 kr for noen få uker siden. Anbefales virkelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå