Gå til innhold

Vinterjakke når magen vokser.... hjeelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Nå som magen begynner å vokse, er det flere enn meg som snart må tenke på ny jakke? Vinteren varer jo en god stund til, og jeg ser for meg at ut i februar/mars er det IKKE varmt nok til å bare gå i jakke som jeg kan ha åpen eller en tjukk genser...

Noen tips?

Jeg har testet noen av jakkene til min mann, men jeg ser jo ut som michelinmannen... Ser at noen jenter har sånn litt lang jakke, som går litt ut på midten, men finner det ingensteder!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant til slutt en jakke på Voice of Europe som har 3 knapper bare helst øverst, og som skråer litt ut fra puppene og nedover. Den kommer nok til å sprike litt over magen når den blir enda større, men en stund fremover skal den nok fungere veldig bra. Jeg er 28 uker på vei nå.

Lykke til på jakkejakt!!

Skrevet

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver.. Finner heller ingen jakker som passer, spes ikke nå på vintern...

Har dessverre ikke noen tips, men håper på at andre har det, for dette lurer jeg på også :-)

Skrevet

prøv å finne en som beskrives som a-linje formet...det er de som kan se ut som en trekant...ypperlig for voksende mager,også er de veldig på moten for tiden noe som passer meg utmerket...vi som er gravide nå er vel ganske heldig med tanke på at det er mye tunika og empireliv som gjelder om dagen,blir så mye enklere å shoppe da... :)

Skrevet

Er det de som er korte, dvs stopper på hofta?

Skrevet

Jeg fant en kjempefin A-formet jakke på Vero Moda. Har folder i stoffet på ryggen som utvider seg med magen, og snart kan skal jeg ta bort en spenne øverst på ryggen så jeg får enda mer å vokse i. Er kjempefornøyd med den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...