Gå til innhold

ØKT hårvekst?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg ble gravid, har jeg begynt å føle meg som en gorilla. Håret mitt vokser så utrolig fort, både på legger under armene og der nede. Tilogmed fått en liten veiviser.. Det er vanvittig stygt! Og ikke bare lyst hår. (jeg er brunette men har ganske lyse kroppshår) neida svarte, tykke svarte hår..

I går barberte jeg meg under armene to ganger.. Må barbere alt en gang om dagen I hvertfall annenhver dag. Før barberte jeg leggene kanskje hver 14 dag.

Noen som vet hva dette er???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en er gravid mister man mindre hår enn hva en gjør til vanlig, så en opplever da å få tykkere hår ja.

Etter fødselen mister man da tilsvarende mere hår, mister altså det en til normalt skulle ha mistet i den perioden en er gravid..

Skrevet

aha... noen flere innspill?

Skrevet

JA! Jeg har fått masse hår på magen!!! Disgusting, og føler også at jeg har fått på puppene og i ansiktet. Dette hadde jeg ikke før jeg ble gravid, håper det forsvinner igjen! Har også fått kviser, noe jeg ikke hadde før :(

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er alene.... Satser alle sparepengene mine på at det forsvinner igjen etter fødselen slik alle sier det skal gjøre! Enn så lenge priser jeg meg lykkelig over at jeg går gravid om vinteren og ikke i bikinisesongen :)

Skrevet

Jeg har og fått på magen, er ikke pent...har og fått litt kviser på skuldrene, har knapt hatt en kvise i hele mitt liv...buhu...men det håret altså, føler meg ekkel...

Skrevet

Du venter gutt ;o)

I hvert fall om man skal tro div kjerringråd osv. Når du får gutt kan du ha større forekomster av testosteron i kroppen - altså mannlig kjønnshormon ;o)

Skrevet

Gutt altså? Morsomt, det stemmer på meg :)

Skrevet

Jeg hadde selv økt hårvekst ved det forrige svangerskapet mitt. Jeg fikk gutt.

Nå trenger jeg nesten ikke frem med høvelen... venter jente...

Skrevet

Jeg har hørt dette med gutt... Så vi får se... spennende

Skrevet

Selv har jeg fått merkbart redusert hårvekst når jeg er gravid..helt rart. Hadde det første gang (fikk jente) og nå (vet ikke kjønnet).. så er vel jente igjen da kanskje, ikke vet jeg.. er vanligvis av typen som må barbere meg ofte på beina (annenhver dag), så det er helt rart.. hadde jeg gått så lenge som nå hadde jeg sett ut som en varulv til vanlig..:)

Etter fødselen sist begynte hårene å vokse igjen i full fart, temmelig irriterende at det bare er forbigående...

Skrevet

Jeg venter jente og hårveksten på leggene har roet seg betraktelig!!! :)

Nå kan jeg gjerne gå 2 uker mellom hver gang! :)

Har hørt det er mange som sier det at an får økt hårvekst om man venter gutt! ;)

Skrevet

Har ikke dette problemet selv, venter også gutt...men d er mange "ordtak" ute å går...Har også hørt at om en venter jente "stjeler" hun av skjønnheten til mora så en føler seg mindre "fresh"...

Skrevet

jeg å var plaget av det de sier det at du har mannlige hormoner i kroppen jeg å fikk gutt masse hår så ut som en gubbe på magen..hehe veldig skjemmende men det går greit når du tenker på hva som ligger inni der..hehe men det gikk bort me en gang etter han komm ut..godt det..lykke til videre.klem

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Jeg føler meg også som en ape etter at jeg ble gravid. Før hadde jeg nesten ikke hårvekst på leggene og under armene, men nå slites barberbladene raskt! Dessuten er det svarte hår, har bestandig hatt lyst hår. På UL sa de at vi venter en gutt, så det blir spennende å se =)

Skrevet

noen som har hatt masse hårvekst og jente i magen?

Virker jo som om de fleste her med masse hår har fått eller venter gutter?

kanskje teorien stemmer?

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg merket noe økt hårvekst på kroppen. Men håret på hodet ble så mye bedre i svangerskapet. Jeg er vanligvis veldig plaget med fett hår, men da jeg var gravid ble ikke håret mitt så fort fett som til vanlig. Og håret mitt ble etter hvert fyldigere og finere. Jeg har vanligvis veldig tynt hår, men på slutten av graviditeten følte jeg at jeg for en gang skyld hadde pent og fyldig hår.

Skrevet

er veldig spent på den teorien, for sist hadde jeg økt hårvekst og fikk en gutt, nå ingen endring.... kanskje det blir lillesøster??

Skrevet

Jeg hadde ikke økt hårvekst i første svangerskap og fikk jente. Ikke økning denne gangen heller, heller det motsatte. Vet ikke hva jeg venter, har ikke vert på ul enda. Spennende å se om det blir ei tulle til da.

Skrevet

Jeg fikk MASSE hår på kroppen i mitt forrige svangerskap! Særlig på magen. Og jo mer gravid jeg blei, jo mer hår kom det, Ikke særlig pent.

Dette ble heldigvis borte en stund etter fødselen. Jeg gikk forresten med ei jente i magen da.

Håper jeg slipper alt dette håret nå!

Skrevet

Har hatt økt hårvekst i begge mine svangerskap, og har en av hver.... Har ikke merket noe til dette fenomenet nå(7+0), men håret på hodet er totalt "dødt".

Skrevet

Jeg hadde også hår på magen sist, og fikk gutt!

Nå vet jeg ikke hva vi får, men jeg ser at magen er hårete igjen....

Skrevet

i alle mine svangerskap har jeg hatt mengder med svarte hår på magen og fått jenter 2 siste gangene. var på ul i går og det ser ut som det blir jente denne gangen også. men det er bare på magen da jeg får masse svart hår, resten av kroppen tror jeg ikke hårene vokser like fort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...