Gå til innhold

Endelig er navnet bestemt :o)


MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~

Anbefalte innlegg

Sambo har hatt så gooood tid, dermed har han ikke villet bestemme navnet enda... Jeg derimot, bestemte meg leeenge før jul at jeg ville at snuppa skulle hete Sara eller Silje, og fant etter hvert ut at jeg ville ha Sara.. I går fikk endelig sambo fingen ut og gikk igjennom listen vår, og han godkjente Sara! Men med H da, så da blir det Sarah :o) Happy i dag ja, syns det er godt å ha navnet klart, selv om vi ikke sier det til noen vi kjenner :P

 

Gleder meg til å presentere jenta vår etter at hun er født jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint navn =)

 

Her venter vi lille Mathea om tre uker. Hun blir andremann og denne gangen var det jeg som hadde mest jeg skulle si, men vi var for all del enige. Når jeg gikk med førstemann visste vi ikke hva det skulle bli, så jentenavn hadde vi ikke klart, men mannen min hadde veldig lyst til å ha Dennis hvis det ble en gutt. Jeg for min del ville helst ha Adrian, men når det kom en gutt ut kunne han ikke hett noe annet enn Dennis. Merkelig greie egentlig, for vi "kjente" han jo ikke, men det var bare en selvfølge at han skulle hete Dennis, han hadde ikke passet til noe annet.

 

Ønsker dere lykke til med Sarah =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah er jo et veldig fint navn. Her kommer Jonas om 43 dager... Er det fineste navnet vi begge vet om- kan ikke komme til å kalle han for noe ant.

 

Venter guttnå, men om det blir en jente neste gang ønsker jeg å kalle henne Mathea- det er et veldig fint navn. Men sambo liker det ikke, mulig jeg lirer han med på Marte/Marthe.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sarah er kjempe fint, vi hadde det navnet på vår liste også men mannemannen min fikk til slutt viljen sin og det ble Tamara :) Jeg holdt en liten knapp på Jessica men har definitivt vendt meg til Tamara, helt nydelig og helt riktig nå. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi bestemt oss for Leander! Vår første gull, gleder oss masse! Får håpe det ikke blir så lenge etter termin (23. feb.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere mannfolk som har god tid når det gjelder navnet altså? Da er det ikke bare min... Vi har ei datter fra før. Han hadde veldig god tid sist også - til min store fortvilelse... Så da laga jeg ei liste med en del gutte-og jentenavn som jeg kunne tenke meg... Da var guttenavnet helt klart for hans del... Jentenavnet vi endte opp med den gang, blei bestemt den dagen ho blei født, men det stod på lista... Så får vi se hva det blir denne gang. Blir det en gutt, er det godt mulig en Markus eller Mathias... Ang jentenavn, kan mamma'n selv tenke seg Maria... Men har en følelse av at pappa'n "holder en knapp" på Malin... Så vi får se... Om han klarer å bestemme seg denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med vår første bestemte han seg aldri helt 100%.. :P Vi hadde 2 alternativ, og da gutten var født, sendte jeg ut melding om at nå er Martin endelig født, så da ble han hetende Martin :P Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vårin her :o)

Vi er så fornøyd med det navnet! Det eneset som kan hindre oss i det nå er hvis det alikevel skulle vise seg å være en gutt ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...