Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har fått den stoooore, røde, vonde, kviselignende klumpen rett på underlivet!!! Aner ikke hva dette kan ver for noe!!!?! Noen som vet?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Kanskje en stor kvise? Eller en hemoroide? De kan jo komme både både foran og bak....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Sikker på at det heter hemorrider ved underlivet?? Det var ei som spurte om det i blade gravid,men da hadde ikke jormoren hørt om det før... Tror heler det er en betennelse jeg.Og i såfall burde du ta en tlf til legen din.Det ha har seg sånn at vis det er betennelse så skal de i de fleste tilfeller behandles med antibiotika.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg vil også tippe kvise.. Lett for at de kommer selv der når blodstrømmen øker.. Prøvd å klemme den?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Tror de kaller det for åreknuter når de dukker opp i underlivet
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det kalles åreknuter i underlivet. Hemorider er også åreknuter faktisk
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg fikk også en sånn. Og jeg tvang min kjære samboer til å ta en titt. Han syntes det så ut som en stor kvise og jeg forlangte at han prøvde å få ut materien som var inni. Etter noe protester, klemte han på den. Det var sinnsykt vondt, men til slutt kom det ut masse verk, og flere små hår som hadde vokst innover slik at det til slutt ble betent. Han vasket over med doktorsprit, og jeg smurte med en salve med antibiotika i. Så nå er den helt borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå