Gå til innhold

jeg vil finne meg en kjæreste... men hvor??? *lei*

Anbefalte innlegg

Skrevet

møter bare dårlige fyrer, brent meg mang en gang :(

er ikke kravstor egentlig, snill, glad i barn, kjekk ;)

vil bare ha en som jeg kan ha det bra med.... men det er jaggu ikke lett og finne han :(

hjelp meg:(¨

*syteinnlegg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe vet du, jeg vet hva du snakker om. Jeg var singel og lei av menn. Skulle ikke treffe noen nye i det hele tatt. Men så er det noe som heter at når du minst aner det så er han plutselig der og det ble vertfall sikkert for meg. Var å skulle levere noe utstyr til en bruktbutikk som drives av røde kors. Hadde aldri vært der før. Kom inn og der sto det en med verdens blåeste øyne. Vi kom i prat (for vi hadde begge hundene våre med oss) og det viste seg at han jobbet sammen med en kompis av meg. Derfra ble komisen mellommann og vi fikk nummeret til hverandre. I dag bor vi sammen og han er bare verdens herligste :)

Det kommer til deg skal du se. Når du minst aner det. På butikken, eller i parken :) (ikke at jeg kjenner noen som er så ofte i parken.. )

Men ville bare trøste deg med at hvis man leter er de som regel ikke der, men når man minst aner det.. Fattig trøst, vet det, men vent å se :)

Skrevet

kjærlighetens veier er uransakelige.

Den dukker opp når du minst venter det:)

LYKKE TIL:)

Skrevet

Trøsteklemmer:) finner bare duster selv så kan ikke hjelpe deg , men plutselig en dager finner vi alle våre prins.. håper jeg;)

Skrevet

Jeg kjenner situasjonen gitt.... Har brent meg mang en gang. I sommer bestemte jeg meg for at nei, nok var nok. Tenkte at nå gidder jeg ikke leite mer. Jeg begynte på en 3 årig utdannelse (bygg-ingeniøs) i høst og tenkte som så at nå er det skolen og mini som skal stå i focus i 3 år, så kan de mannfolka seile sin egen sjø!

Men hva skjedde? Hadde barnefri nesten hele fadderuka på skolen, og det viste seg at den ene fadderen min var en usedvanlig kjekk kar. Han hadde også gitt opp kjærligheten og hadde heller ingen planer om kjæreste før etter utdannelsen.

Nå bor vi praktisk talt sammen, han er verdens beste ste-far og vi er på husjakt.

Så, det er håp for alle :D:D

Skrevet

Ser forresten du er like gammel som meg, og barna våre er omtrent like gamle :) kult :)

jeg tror moralen er at når man slutter å lete dukker mulighetene opp før man aner det :D

Skrevet

så koselig at det ordner seg for noen =))

hvor er du fra da katrine?

Skrevet

ka me nette:)match.com.... q500.no,.......Hei.no...

har lyktes der æ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...