beautiful Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Datteren min på 6 år var sammen med noen med vannkopper for 2 uker siden, i går kveld oppdaget jeg en slags kvise, hvit med rødt rundt, i dag var den fylt med klar væske-kan dette være vannkopper? Hvor lang tid tar det evnt. før det dukker opp fler?
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Høres veldig ut som vannkopper. Kommer nok flere ganske snart kan jeg tro. Men noen får bare noen få, mens andre får "tusen"
Supermamm Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det høres veldig ut som vannkopper! Kommer nok snart flere prikker.
1 fjols i huset og ett på vei Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Inkubasjonstiden for vannkopper er rundt to uker, så det kan nok være det ja.
Maigullet Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Det er nok vannkopper ja! Det tar nok ikke lang tid før det kommer flere skal du se. Vil nok komme noen nye hver dag i noen dager nå. Prøv å ikke klø, dere kan smøre med hvitvask som demper kløen noe! Som noen andre skrev her er det veldig individuelt hvor stort utbrudd den enkelte har, men som regel blir det flere dess eldre barnet er. - Så det kan nok blir noen... God bedring til jenta di
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Har du hatt vannkopper selv? Hvis ikke bør du være forsiktig slik at du ikke blir smittet. Er ikke noe bra i forhold til fosteret. God bedring til jenta di:)
beautiful Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. januar 2008 Hun begynte først og klø i dag, men har kun 3 stk, men det kan kanskje komme flere enda? Selv har jeg ikke fått noe men leser at man kan ha sykdomfornemmelse i noen dager før utbrudd, hvis det kan innebære skikkelig hodepine og kvalme...? Noen her som selv har hatt vannkopper i voksen alder?
beautiful Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. januar 2008 Nå har hun 6 stk, men ikke noe kløe...kan det fortsatt være vannkopper tro??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. januar 2008 #10 Skrevet 15. januar 2008 Det er nok vannkopper jenta di har fått ja! Ikke alle som klør eller får feber heller!
beautiful Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. januar 2008 7...8...9...og nå begynner hun og klø, da er vi vel i gang ja...
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 15. januar 2008 #12 Skrevet 15. januar 2008 Hehe, se der ja De kommer som regel litt etterhvert. Klipp neglene hennes godt, og smør med hvitvask, så går det nok bra. Lurt å bruke løse bommulsklær, og ikke ha det for varmt. Håper du har hatt vannkopper selv - hvis du er gravid iallefall. God bedring til jenta di.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå