Gå til innhold

Dere med grobag- hvor mange tog?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange tog har dere? Bør man ha 2,5? Er vel det som er helårs- tykkelsen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2.5 er vel det vanligste for "norske" forhold, de tynnere passer visst bedre i soerligere stroek. 2.5 er for ca 18-19 grader, mens 1.5 f.eks er for 25 grader eller noe slikt.

Skrevet

Jeg har en på 1 tog. Kjøpte for ikke så lenge siden i håp om at lillemor skulle sove roligere, men neida.

Hun lå meg langerma body inni og teppe over seg.

Skrevet

Jeg har kjøpt 2.5 tog. Det kommer jo an på hvor varmt man har det på soverommet, men med 2,5 tog kan du bruke den hele året - du regulerer bare med hvor mye klær babyen har på seg. Vi holder ca 15-17 grader på soverommet og da har hun på seg hel pysj og en joggegenser (armene stikker jo ut).

Skrevet

Men uansett så bruker man vel dyne oppepå denne posen? Og armene stikker jo ut selv om babyen bare bruker dyne, så noe mer på armene enn pysj må da være unødvendig? Eller?

Skrevet

Vi bruker ikke dyne, kanske et ekstra teppe hvis vi synes det er veldig kaldt. Sjekker brystet hennes og hun er varm. Armene blir kanskje kjolige, men hun er varm nok. Men alltid en vanskelig balansegang dette..

Skrevet

Den første jeg hadde var 2,5 men den vi har nå er 1, angrer på at jeg ikke kjøpte 2,5 men det var pga at vi skulle være store deler i spania, men det viste seg jo at det var såpass kaldt på nettene inni disse murhusene, at jeg like godt kunne hatt 2,5. Og denne kan man bruke hele året om det ikke da er drepenes varmt på rommet.

Er superfornøyd med Grobag, han ligger i forskjellig stilling hver gang jeg kommer inn, så slipper å tenke på at han ikke har dynen på seg. Han klarer å krype og reise seg opp med posen på, så ingen problem der heller, og han sover for det meste på magen ;)

Skrevet

Trenger ikke dyne på grobag bag, jeg har av og til et ullteppe på hvis jeg syns det er kaldt (men er jo aldri eller skjeldent under 20 grader på rommet, har gro bag egg også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...