Gå til innhold

Vurderer å melde meg inn på Sats, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og har tenkt å ha lillemann på 7 mnd med meg. Han skal være på barnepassen, mens jeg trener. Men kom plutselig til å tenke på bakterier og andre basselusker.. Må jeg regne med at han blir mye syk fremover? Ville dere "utsatt" deres gull for dette???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn var med i en slik barnegruppe på et helsestudio (ikke Sats).

Nå holdt det å være med i en slik gruppe en gang for oss. Da jeg skulle hente min sønn (da 10mnd) fant de han ikke. Panikken eksploderte i meg. Vi lette og lette....

Etter noen minutter fant vi han inne på et lager. Sønnen min kunne gå, men allikevel skal han ikke havne inne på et lager. Det var bekmørkt der inne og man vet ikke hvor lenge han har vært der alene. Så dette prøver jeg ikke igjen.

Ang. bakterier må du regne med at smitten er stor ja. Jeg ville ha ventet til barnet ble eldre. Ikke så greit å ha et barn på 7mnd med forkjølelse etter forkjølelse. Melder du deg inne til våren kan iallefall barnet få antistoffer litt gradvis. Er ikke så mye sykdom på våren som ved høst og vinter.

Spør om du ikke kan få noen prøvetimer først. Ikke alle som er like heldige med barnepass. Noen barn elsker det, mens andre bare gråter.

Ellers god trening.

Skrevet

Akkurat selve barnepassen er jeg ikke bekymret for. Nemlig en venninne avmeg som jobber på barneparkeringen...

Men takk for dine synspkt:)

Skrevet

Stakkars deg anonym, det må ha vært en veldig skummel opplevelse!!

til hi: vi er begge medlemmer av helsestudio, men har med vilje trent til ulike tider så en kan passe emma. De fleste ungene som er der er eldre og vi har følt at hun blir "utsatt". Vi venter til hun kan gå, tror hun også har større glede av å være der da ;)

Skrevet

Jeg hadde mini på barnepass på sats første gang når han var ca3mnd og det største problemet da var at de var så mange barn der og mini gråt, så de måtte gå og bære på han hele tiden uten at de egentlig hadde tid til å underholde han noe. Ble anbefalt av en annen etterpå og finne ut når det var færrest barn der sånn at de kan ha tid til han og han har vært der senere når de bare har vært noen få barn og da har det gått veldig bra. Han har ikke blitt syk etter å ha vært der og det er kanskje greit at de har vært utsatt for litt bakterier før de begynner i barnehagen også?

Det eneste jeg er litt skeptisk til der, er lekene... Babylekene de har tror jeg aldri har blitt vasket, så kanskje det er lurt å ha med en egen leke...

Skrevet

Hva med babygym? Hvis de har tilbudet paa Sats hvor du trener.

Jeg har med tulla mi paa 6mnd og hun ELSKER det! En hel time med smil og latter mens mamma faar brent av litt kalorier. Anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...