Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Så, hvordan gikk det?? Jeg for min del har bare gått ned 300 gram, men skylder på at jeg har mensen, og er passe oppblåst... Dere da?
cheni Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg trodde IKKE at jeg hadde gått ned i dag, også pga mensen, heller at jeg hadde gått opp... Men neida, 700 gr ned!!! Jeg er kjempefornøyd!!! )
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Grattis! ) Er det ikke deilig? ;o)
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Vel kan jo hive meg på her jeg og, min første uke på ketolyse men gjennom spisdegslank.no 65.5kg idag, Ned 1.5kg på en uke.
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Oij, ketolyse med den lille vekta? Eller er du fryktelig lav? hehe Uansett, KJEMPEBRA!
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 vel.. har jo egentlig hørt litt delte meninger om dette med å bruke ketolyse når man ikke skal ned så mye.. Jeg er 170høy, jeg har to trivselsvekter, når jeg er i superform så er 64kg ok, men jeg er et godt stykke derfra og derfor vil jeg ned til 60kg, høres kanskje lite ut, men det er allerede 5kg mer enn før jeg ble gravid første gang.. hehe.. HAr forøvrig for høy fettprosent sist jeg målte... Må uansett kutte ned på karbo, har sklidd ut litt etter vi fikk nr 2, men det er egentlig mest på sjokolade fronten det har sklidd ut.. og når man ikke får trent slik som før så går det på vekta.. Bare iskaffen jeg er så glad i inneholder jo 10gram karbo,, =(
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Ja, for trodde da ikke ketolyse var "bra" for de som skal ned mindre enn 10 kg, eller har en bmi på 30? Om jeg ikke husker feil... MEN, om det funker for deg, så er det vel greit ;o) SKjønner trivselsvekt-dilemmaet ditt ;o) Jeg for min del er aldri skikkelig i superform, så jeg har bare 1
Gjest mphs Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har gått med 3,5 kg siden i går morges. Farrang heter kuren min ( Ikke glad for det siden jeg er gravid.
Regnbuens barn™ . Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Men hvordan er det med den 4kgs glukogenlageret alle legger på seg igjen etter dietten og man begynner å spise karbo igjen?har hørt om det... Skulle ønske det fantes en vaksine mot å ikke være avhengig av sjokolade, det er der problemet mitt ligger, føler nesten at jeg får abstinenser.. hehe.. Spiser vanligvis ganske sunt ,men litt store porsjoner og mye godis..=)
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Neida, om man følger "hva gjør jeg når trivselsvekt er oppnådd", så går man ikke opp igjen Men dette handler jo om og forandre livsstilen, ketolysekuren er jo bare til for og få en kickstart )
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Hei og god morgen jenter! Jeg har gått ned 1kg siden sist uke! Det er jeg veldig fornøyd med siden jeg ikke hadde gått ned noe fra 2-7 januar.. Forrige uke gikk veldig mye bedre.. MEN... Jeg kan være veldig mye flinkere ja! Så etter en titt innom her med frokosten ved siden av, skal jeg og mini på trening.. Step maskin og styrketrening.. Digg! Så denne uka er det trening man-ons-fre på oss.. Og masse trilleturer!! Ha en fin uke jenter!! Keep up the good work! Og ps! Skriv inn vekttap på siden vår da!! Er en del medlemmer som glemmer å skrive seg opp, kom igjen da!!
Fire småtroll Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Minus 0,9 kg på en uke, er veldig fornøyd jeg, siden jeg gikk amokk i godteriavdelingen i butikken på lørdag ;-) Gikk ikke ned noe uka før det da, så totalen etter jul er minus 0,9! Men har gått ned 6 kg i høst også, så det begynner å synes at det går rette veien nå. Deilig, selv om jeg enda har en 7-8kg igjen ned til trivselsvekta da...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 hej og hå jah. jeg er uten pc for øyeblikket og får ikke oppdatert på trivselsvekt siden eller motivasjonssiden, gjør det senere i kveld. nå sitter jeg å knoter på tvn for å få skrevet her. fiberobtikk er bra. ehm. uansett, ned 1, 9 kg siden forrige gang. kjempefornøyd så klart. nesten tatt 5 kg på 2 uker. og det med barnebursdag i går der 2 boller og en pølse i brød forsvant ned i magen min. ketose meg her og der.. hahah. hmf. tilbake oå tralten i dag så klart og regner med å være i ketose igjen iløpet av morgendagen, selvom stixen min i går kveld var knall lilla.. tror det var litt forsinket...hehe. har ikke testet i dag da men... dere har vært superflinke alle sammen.
cheni Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Sliter med å logge meg inn på den siden jeg... syns den er veldig rotete og uoversiktelig... (
cheni Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Jo, det er kjempedeilig!!! Du har jo vært kjempeflink selv, for man er faktisk en del tyngre når man har mensen... Vi får håpe på kjempenedgang neste uke... ;o)
boble <3 Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Her er det minus 1 kg i dag, så er nå oppe i minus 2 kg siden oppstart. Går litt sakte til meg, men det går da rette veien:0) Har hatt neen små sjokko sprekker (da min kjære kom hjem med toblerone fra taxfree, men nå er det heldigvis tomt) Satser sterkt på en sjokolade fri uke:0) Ikveld blir det pulsstep og pilates, gleder meg:0) Stå på videre alle flinke slanke jenter!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 68.6 ned fra 69,6 i forrige uke og 70,7 02.e januar. Burde være fornøyd med det tar så laaaang tiiiiiiiiiiiiiiiid!!! Jeg vet det, jeg skal holde kjeft. 1 kilo i uken er sunt, og jeg trener mye og muskler veier mer enn fett blablablablaBLA!
mamamamamamama Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 hvor/hvordan kan man måle fettprosenten?
smågodt prinsessa Skrevet 14. januar 2008 #19 Skrevet 14. januar 2008 jeg har gått ned 1,4 kg på 1 uke... og ikke noe ketolyse her i gården.. Jeg bare spiser sunt og trener!! KJEMPE GLAD NÅ!!!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #20 Skrevet 14. januar 2008 Stinker: Fiberoptikk, det må jeg si! Du er virkelig dedikert! ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. januar 2008 #21 Skrevet 14. januar 2008 ingrid nå er det ikke sånn at vi ketolyse-jentene ikke spiser sunt ellerikke trener da. vi spise sunt etter hva kroppen våres tåler. fint at du har funnet noe som funkr for deg... marimorkanari jeg er dedikert til dere.. mohahahah! Og litt til meg selv da. Nå har jeg akkurat vært å joggget /gått 5 km og gjort en hel masse pilates inspirerte sit-ups. Deilig. Er så godt å ha fått motivasjonen tll å trene igjen!
anni69 Skrevet 14. januar 2008 #22 Skrevet 14. januar 2008 Kan man gå på ketolyse når man ammer? Og hva spiser dere? Skulle helst ha tatt av 15-18 kg 0g iallefall 10 av dem før 28 mars. Da skal jeg i badedrakt... HJELP
lenej :o) Skrevet 14. januar 2008 #23 Skrevet 14. januar 2008 hmm.. denne uken ble det litt sjokolada, mye lyst brød, i stedet for grov brød. kjøpte en hel pose med boller, så.. de har jeg spist i uka. mye ostesmørbrød da... merker det på magen, at jeg ikke har spist grovbrød på mange dager.. så her gikk vi bare ned ett halvt kilo denne uken.. fra 83 til 81.5..
chill+enda en til Skrevet 14. januar 2008 #24 Skrevet 14. januar 2008 Jeg har gått ned 2,2 kg på den første uka mi med ketolyse :-) Strålende fornøyd med dét, har hatt mensen denne uka også, så hadde ikke regna med det store vekttapet da.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 14. januar 2008 #25 Skrevet 14. januar 2008 dytte, dytte Føler at vi har mistet noen. Husk å registrer på hjemsiden om du er med oss så jeg kan telle opp i løpet av uken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå