Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Jeg er i dag 31 uker gravid og har de siste dagene opplevd at det "renner" nedentil. Det som renner er like tynt som vann og hvitaktig i fargen, ikke hele tiden, men litt innimellom. Jeg trodde først det var utflod, men det er jo så tynt....!! Kan det være fostervann? Og hva betyr det?
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Utfloden kan bli tynn som vann når du er gravid. Jeg har flere ganger opplevd at utfloden har vært så tynn at den har rent nedover beina mine. Fostervannet skal være lyserosa og lukte emment.
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Kan faktisk være begge deler... Men jeg har slitet med veeeldig tynt utflod, så jeg nesten var sikker på at jeg lakk fostervann denne gangen også...Men tror det mest sannsynelig er utflod... Sist så trodde jeg bare tisset på meg...Får høre mye rart om det å lekke fostervann...Noen sier det kommer i så store doser at du nesten vet at det er fostervann...Men det kan også komme i veldig små doser (sånn som å tisse en liten skvett), men i de små dosene så tror jeg nesten hodet må være festet for hvis ikke så hadde det vel kommet i store doser... Så det er ikke noe fasit på dette... Men er du veldig redd for at det er fostervann så ta på deg et truseinnlegg/bind og ring føden og hør med dem..De har jo utdannelsen i dette så dette vet de...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå