Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Heia. Har merket i det siste at det er noen alvorlig stramninger i nedre del av magen og i underlivet. Jeg har også hatt litt kynnere. I det siste når vi har hatt sex (eller jeg har kost med meg selv) har jeg merket (det er vanskelig å unngå, hihi) at orgasmene mine er SÅ mye sterkere! Kjennes ut som jeg får flere på rad. Helt herlig, men noe uvant kan man si! Og følelsen tar jo helt overhånd. Den ene gangen hylgrin og andre ganger krampelatter -og noen ganger begge deler. Hahaha, føler jo meg helt gal! Og er helt utslitt etterpå. Det er akkurat som om alt som har med sex og gjøre er ganget med ti?! Flere som har opplevd dette?? Er det noen sammenhenger mellom sterkere orgasmer og at underlivet forbereder seg på en fødsel? Er jo de samme musklene og sånt, men... Er i uke 23. Setter pris på mange svar:-)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Er dette SÅ uvanlig altså? Ingen ? :-)
Mammaen til Turid Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 jeg har også kraftigere orgasmer nå når jeg er gravid..
2 fine små Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Man svulmer jo litt opp der nede... ;o) Noe av bonusen er jo baade oekt blodomloep og at man foeler seg opphisset av at hele omraadet er litt mer tilstedevaerende, hihi..... Bare nyt og kos deg, vi var superaktive forrige svangerskap, og tenker det starter igjen snart her, kvalmen har vaert bort en uke og apetitten er paa vei tilbake, saa off we go!! ;o))
*Super*Mamman* Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg også har mye sterkere orgasmer nå . Deilig da:) Tror det er pga den økte blodmengden i underlivet. Men klager ikke jeg nei! hehe...
orkide75 Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Kjenner selv at jeg har sterkere orgasmer, de varer lengre og jeg kommer flere ganger på rad:) Håper dette fortsetter etter fødselen ja:)
2 fine små Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Det gjoer det, Magica!! En av bonusene ved aa ha foedt, hehe....som bare ingen snakker om. Anbefaler boken "Heia Mamma" av Anne Lindmo og Helle Vagland, der faar man et morsomt og avslappend forhold til en del ting "man skulle oenske man visste foer man foedte" og som er litt i kategorien "hvorfor har ingen fortalt meg dette? ;o)) Fikk den av en venninne jeg, veldig morsom....og betryggende paa et vis.
orkide75 Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 men så rart da at jeg ikke opplevde det når jeg fikk førstemann for 11 år siden... men det var sikkert han jeg var sammen med da som var skyld i det, hehe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå