Gå til innhold

Plastbag fra Bik Bok!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For noen år siden fikk man med sånn blå plastbag når man handlet noe på bik bok. Nå har jeg så fryktelig lyst på en sånn, fordi den passer så genialt under vognen, og tåler vann og skit..men jeg aner ikke hvor man får tak i noe lignende. Husker jeg kom over en nettbutikk med babyutstyr (svensk eller dansk) en gang og, som gav bort sånne når man handlet der, men nå husker jeg ikke hvor det var.. Er det noen som kan hjelpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du får vel kjøpt sånne på europris eller nille eller noe trur jeg, mener jeg så det på en av de plassene.

Skrevet

Er det sånn stor du mener -som er firkantet? Sånn som man kan kjøpe i stedet for store plastposer når man f.eks kjøper en del klær på engang? Hehe, litt vanskelig å forklare. Jeg fikk i allefall kjøpt en når jeg handlet på cubus -en sånn "rettferdig" en som gikk til et eller annet godt formål, men den er SVÆR da.

Skrevet

Hmm..skal sjekke de nevnte butikkene :) Den skal ikke være kjempesvær, men akkurat så den passer under en vogn omtrentlig. Med glidelås. Så nemlig en som brukte den under vognen en regnværsdag, og da tenkte jeg at det var egentlig innmari lurt! =)

Takk for tips - skal se om jeg finner det på et av stedene dere nevner :)

Skrevet

Du kan jo prøve på Søstrene Grene. Finnes ikke så mange steder, men er ihvertfall på sandvika senter. (Og mange steder i Danmark...)

Skrevet

Europris har i alle fall hatt slike, med Ole Brumm på. Kostet 20-40 kr (husker ikke helt)

Skrevet

Jeg fant en sort, på www.froskihagen.no. Ikke akkurat lekker, men gjør nok nytten.

Men takk for tips =)

Skrevet

Jeg handlet på Bik Bok før jul og fikk klærne i en sånn pose... På Metro senter på Lørenskog.

Skrevet

Barnas Hus hadde nokre i svart "plast" før jul, med logo på handtaka - var i to eller tre ulike str. Eg bruker den til å bære ved i=)

Skrevet

Du får kjøpt det på miuqe (er ikke sikker på skrive måten) de finnes i fler str. oxo har de det på trafikanten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...