Beibi82 Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Tenker på fødebagen og utstyr ol til babyen =) ...selv om jeg er annengangs, har jeg SIKKERT glemt noe!
♥Tullerusk♥ Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Hehe...Hadde ikke med sist jeg så, blir spennende å se om jeg har fått med meg noe viktig da...=oD Skal med meg: * Gensere (kanskje en sånn amme topp) * Kosebukse/Joggebukse * Undertøy (skal bruke de "sexy" trusene på sykehuset mens jeg er der, men skal jo ha på meg noe på vei også=o) ) * Ammebh * Ammeinnlegg (lakk som en sil med en gang jeg hørte babyskrik/gråt) * Toalettsaker: Shampoo, balsam, tannbørste +krem, Hårbørste, hårstrikker, Sminke (Til etter fødsel), deo * Kamera m/lader * Mobil m/lader * Slipperser (en til dusj og en til traske rundt i) Til Baby: * Body * Strømpebukser * Sparkedress/bukse * Gensere * Bleier (?) Det er så langt jeg har kommet på lista mi... Lurer på hva mer jeg har glemt...Føles som om jeg har glemt en hel haug...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Til fødsel: * energidrikke (pulver til å blande i vann). * mat til mannen * litt kjeks, sjokolade og annet energigivende * kamera/mobil/ladere * tøfler Barsel: * ørepropper (om jeg skulle hane et annet sted enn hotellet * bok til å notere i (fra fødsel og spørsmål som dukker opp etterhvert som jeg vil vite før jeg reiser fra sykehuset) * ammeBH * ammeinnlegg * ammetopper * 2 kosebukser * toalettsaker * mykt dopapir * store og tykke bind Til baby: * ullbodyer * sparkebukse * tynn lue, da tempen kan synke på babyene * bleier * reise hjem dress + lue Mulig jeg har glemt noe nå, men det noterer sikkert noen andre ;o)
Beibi82 Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2008 Hjertelig takk =) ...noen som ser noe som mangler?
mæjah Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 jeg har tatt med hårføner, fått det anbefalt til å tørke seg nedentil når en er øm etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå