miobell Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 det står GRAVID i displayet!!!!! tok en CB digital test nå. hadde IKM i går og kjent på en rekke symptomer som jeg har ment kan ha vært reelle.. og nå lyser ordet "GRAVID" mot meg.... tuller den med meg??? for godt til å være sant! På 2pp.. fant ikke eggløsningen denne gangen, men visste sånn ca at det måtte være i slutten av romjulen, så derfor koste vi ekstra mye da. skal snart på jobb... hehe... får se om jeg kommer meg på jobb i tide ;-) mannen gikk på jobb før jeg testet - han kommer hjem før meg... skal legge testen i en konvolutt merket "pappa" og legge den i postkassen (han går alltid i postkassen når han kommer hjem) her på stua ligger det en babybody og et kort klart til han .... hehe... jepp, planlagt, men trodde ikke jeg skulle være så heldig ennå.... nervøs nå .. dette er skummelt, min første, men veldig ønsket og planlagt!!!! godt å ha dere her, for nå blir det jo bare enda mer nervepirrende framover..........
baby06+08*lykkelig* Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Så fantastisk!!! Gratulerer sååå masse... Tenker mannen blir ganske fornøyd når han kommer hjen idag ja, herlig!! Så flink du er til å overraske da.....han blir nok litt rørt da ja ;0) Masse lykke til videre!!!! Vet du ca hvor langt du er på vei da?
miobell Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 ja, han blir nok rørt. :-) tenkt en stund på hvordan jeg, enkelt, kan overraske han... hadde TR på besøk 16.12 så regnet ut å være litt over 4uker på vei.. Vært inne på "babyverden" og fått anslått termin til 23.09. enn du da baby06+08? Masse lykke til til deg også!!! :-)
baby06+08*lykkelig* Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Ja, det blir nok bra skal du se!!!! Spennende med termin da.... Jeg er faktisk veeeeldig usikker..vært hos jormor idag da, og fått henvisning til tidlig ul for å finne termin...så gleder meg til å ha noe å gå etter liksom.... Men det jeg troooor da, er at jeg er rundt 10uker på vei nå....så termin i august en gang..... Venter utålmodig på ul time, hehe... Formen din bra da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå