Gå til innhold

juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står GRAVID i displayet!!!!!!

må dele dette med noen...iiiikkkk.....

Tok en CB digital test nå ... hadde IKM i går.... jeg som ikke oppdaget eggløsning , men antok det var i romjulen.. ble masse kos og JA den satt!!!! Har vanskelig for å tro det er sant.... .... men

det er jo umulig å tolke ordet i displayet : GRAVID feil.... så da var symptomene mine reelle, jeg er ikke "gal" likevel

mannen vet det ikke ennå.... han dro på jobb halv sju - kommer hjem før meg og tenker å overraske han. Skal legge gravidtesten i en konvolutt og merke den "pappa" - legge den i postkassen (han ser alltid i postkassen får han går inn) - og inne ligger det en liten body på bordet med et kort med babysko på vedsiden av (hehe... neida, dette er ikke planlagt)

TUSEN TAKK for støtten fra dere jenter!!!!! Lykke til alle sammen!!! håper deresnart kommer etter meg inn på 1.trim.

*masse babystøv*'*****

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!

Skrevet

Gratulerer så masse! For en herlig postsending mannen din får i dag :) Lykke til videre, og kos deg med voksende spire og mage!

Skrevet

gratulerer så masse!!lykke,lykke til:-)

Skrevet

Gratulerer sååååå mye!!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Åhhhh så gøy, gratulerer sååååå MASSE :-) Ventet på denne beskjeden idag :-) Var innpå igår oxå for du snakket jo om å teste dg da :-)

For en overaskelse den vordende pappa`n får i dag :-)

Kos dg masse nå og nyt tiden fremover :-) Håper inderlig jeg kommer etter dg i 1 trimester i neste mnd :-)

KLEM (",)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

P.S: er du ikke på BV også??? Jeg leste akkurat det samme innlegget :)

Skrevet

GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!

Lykke til videre i svangerskapet. Kos deg masse med den lille spiren og en snart voksende mage!!

klem

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!! Var dette innlegget jeg ventet på da jeg logget meg på i dag! Må bare si at jeg er utrolig glad på dine vegne, og for et koselig brev din mann får i dag!!

Når har du termin nå da? Jeg fikk regnet min termin til 24.september, ifølge babyverden! Blir spennende å følge hverandre gjennom svangerskapet da!! masse lykke til videre!!

Skrevet

hei jordbær80

ja dette var så herlig!!!! :-)

står på jobben ... min mann har alt kommet hjem... fikk akkurat en telefon... hehe... han skalv og gråt.. skjønn han er.. men han sa hal følte seg "redd" men at dette sikkert går over... er litt sånn selv - er jo vårt største ønske, men så utrolig skummelt i og med dette er helt nytt!!!

Terminen min er, i følge babyverden, 23.09 - så vi har jo nesten lik!

Er dette din første? koselig å ha noen i samme situasjon å snakke med... skal jo holde det hemmelig litt.... og da godt å ha noen å dele det med! :-)

Skal langhelg til paris torsdag - søndag kommende da..... med et nært vennepar.. blir vel til at jeg nevner det til henne i og med jeg kommer til å være litt "kjip" på turen...

hvordan går det med deg da jordbær 80?

*klem*

Skrevet

Ja, dette er første gang jeg er gravid! Deg også? Det er veldig koselig å ha noen å dele dette med når man ikke vil fortelle det til andre før om noen uker..

Med meg går det veldig bra! Har ingen utpregede symptomer, så har ingen følelse av å være gravid! men det har begynt å gå opp for meg at jeg er gravid. Er en litt rar følelse, men selvfølgelig så er det fantastisk bra!! Har ventet på det i et halvt års tid nå!!

Skrevet

Gratulerer så mye...når har du termin da???Jeg fikk 23 september:)

Skrevet

Ja, det er vanskelig forstå..Selv om C digital lyste mot meg i dagtidlig går det ikke opp for meg.........Lurer på om nødvendig kjøpe flere tester??? Men en CB digital burde vel holde???

første barnet vårt ja.. jeg er 24 år,samme er kjæresten.

Antatt termin er 23.09 :-) Tenk neste jul...... sukk..... dette er stort!!

lykke til jenter - godt å ha noen i samme situasjon å snakke med nå framover.

Skrevet

Ååå!! Gratulerer!! Jeg har savnet symptomer på min egen graviditet, men nå kom det. Sitter nemlig med klump i halsen og tårer i øynene av innlegget ditt. Hehe. Håpløst!! :)

Skrevet

jeg viste det! Har hatt den følelsen av at du var gravid i flere dager :) Gratulerer så mye! Kos deg masse!! Veldig dumt jeg ikke får fulgt deg vidre til 1. trimester :/ Men jeg fanger så mye babystøv som overhode mulig, og satser på denne mnd! Så godt å høre at romjulskosen fungerte for noen :D

Lykke til!

Klem

Skrevet

Masse masse lykke til!! :D Håper det snart fester seg en spore hos meg også...

Skrevet

Grattis! 23/09 er samme dagen som minste jenta mi er født forresten:-)

Skrevet

Så flott da. Gratuerer så masse og masse lykke til videre :)

Skrevet

Tusen takk for mange fine innlegg til meg :-)

Jeg har svevd på en sky i hele dag ... uvirkelig følelse. spennende og skummelt på samme tid.

mannen ble så utrolig rørt da.. hadde lykketårer i øynene da jeg møtte han.

Vært så godt å ha dere her inne å snakke med. BIM har virkelig blitt en viktig del av dagene mine.. (hehe.. ja, jeg innrømmer en viss avhengighet) - godt å ha folk i samme situasjon rundt seg.

Ønsker dere prøvere lykke til!

****** babystøv*******

så sees nok fler av oss inne på 1.trim. nå etterhvert .

Stor klem

Skrevet

ååååååååå,så kozli da miobell=)

grattis å lykke te vidre me svangerskapet å den voksende magen;)

tar litt babystøv hehe,vil så gjerne kom etter snart:)

Skrevet

åååååååh!!!!! gratulerer sååå masse:D lykke til !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...