Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Sover for tiden et sted mellom 0 og 5,5 timer i døgnet. I natt har jeg sovet ca 45 minutter. Ligger våken til minst kl 2.30 hver eneste natt, men som regel mye lengre. Klør over hele kroppen, har fått allergimedisin for det, men det hjelper lite. Har 1+ på proteiner, økende ødem og blir behandlet for høyt blodtrykk. Overnattet på føden i går natt, pga frykt for svangerskapsforgiftning, og jeg har alle symptomene på det, men blodprøvene er heldigvis fine. Har diabetes som blir vanskeligere og vanskeligere å regulere og babyen er 20% over gjennomsnittet i størrelse. Er det egosistisk av meg å be om å bli satt i gang veldig snart? Jeg er 36 uker i morgen og dvs at babyen blir prematur. Tenker som så, at siden jeg har diabetes tar det vanligvis en stund før jeg kan ta med babyen hjem pga regulering av barnets blodsukker. Føler at det bare er barnet som blir tatt hensyn til og at jeg må slite meg igjennom de siste ukene uten at de tenker på at jeg har masse plager, som forhåpentligvis blir borte når babyen er ute... Vet jo at det er mange som sliter med å få sove og som klør og har diverse andre plager, derfor håper jeg noen kommer med noen synspunkter før jeg skal til jordmor på sykehuset i dag...
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Jeg syns du vertfall skal spør om hva jordmora di syns om det. Dei vurderte å sette meg i gang i veke 37, pga av samme vondtene som du har. Nå har ikke jeg diabetes da, men alt det andre..føler med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå