Gå til innhold

Krem mot strekkmerker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er bare i uke 6 enda, men lurer på om d finnes bra produkter/kremer mot strekkmerker..?

Og ev.t når bør man begyne med 'smøringa'? etter strekkmerkene har kommet eller før?

Vil så gjerne unngå strekkmerker..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En venninne kjøpte dyre kremer mot strekkmerker. På ho hjalp det ikke, ho fikk magen og hoftene full av mørke brede strekkmerker. Jeg brukte bare vanlige kremer og jordnøtt olje i mine to forrige svangerskap, jeg har bare noen få tynne hvite strekkmerker under navelen. Så jeg hadde ikke giddet bruke masse penger på slike kremer.

Skrevet

Vet det finnes spesielle, dyre produkter mot strekkmerker, men personlig har jeg liten tro på dem. Har hørt om mange som har blitt skuffet og strekkmerkene har kommet allikevel. Selv har jeg 7dager igjen av mitt tredje svangerskap, og har foreløpig (!) ingen strekkmerker. Har ikke smurt annet enn når det har føltes at huden har trengt det, og da med ordinære kremer vi har i huset. Tror det kommer mest ann på hvilken hudtype du har, og om du går fort opp i vekt, - eller jevnt. Forrige svangerskap la jeg på meg 21 kg, men siden de kom jevnt og trutt rakk huden å utvide seg.

Vil ønske deg lykke til :)

Skrevet

hei.jeg brukte bare vanlig fuktighetskrem på magen.og har ikke ett eneste strekkmerke.smurte meg et par ganger om dagen,tenker jeg.husker ikke helt,men hver dag iallefall.smurte meg ikke på rumpe og lår,så der fikk jeg noen.men det bryr jeg meg fint lite om.er bare stolt av å ha gått gravid og født et barn!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...