Gå til innhold

Våkner kl. 05, snart 8 mnd, trenger tips!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn lille prins våkner en gang mellom kl. 05-0530 som jeg synes er altfor tidlig.. Han har fine rutiner på dagen, sover 2 ganger, legger seg kl 1830 og sovner med det samme uten at vi trenger å gå inn til han i det hele tatt. Nå ligger han å skriker... men han skal ikke få pupp før kl. er 06.. 2 min til... Prøver å strekke det 15 min hver kveld nå. Når våkner deres barn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min gutt er 2,5 år. Legger seg 19.00, sovner et sted mellom 19.30 og 20.00. Står opp sirka 05.30-05.55. (Klokken blir aldri 06.00 ..haha..)

Sover en time på dagen. Da han var 8 måneder sov han to ganger på dagen og 19.00-05.00(05.30)

Skrevet

Synest foresten også han er allt for tidlig. Har prøvd å kutte ut luren, prøvd å legge ham senere, prøvd å legge ham tidligere. Men han står alltid like tidlig opp:)

Skrevet

Huff, jeg har ingen tips, men jeg er i akkurat samme båt som dere :s

I det siste vil han opp kl 05, gjerne før også. Og det er umulig å få han til å finne roen, selv om han fremdeles er trøtt. Vi har prøvd å skippe luren på dagtid, det resulterer i en enda trøttere unge morgenen etter, for like bestemt våkner han grytidlig.

Vi har prøvd å legge han litt senere om kvelden, men da våkner han som regel enda tidligere dagen etter..!

Har prøvd å legge han tidligere også, for at han ihvertfall skal få den søvnen han trenger. Men våkner like tidlig for det.. Så nå er jeg ganske rådløs jeg også. Spørs om det finnes noen vidunder tips, men dukker det opp noen her, skal jeg prøve dem!

Han er forresten 21 mnd.

Skrevet

Hva om han legger seg en time senere da? Didrik legger seg mellom 19.00-19.30 han og våkner mellom 6.30-7.30. Sover som regel lengre når han blir lagt senere. Men veldig forskjellig fra barn til barn det da, funker ikke på storesøss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...