Gå til innhold

drakk mens jeg var gravid :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke misforstå, jeg visste overhode ikke om at jeg var gravid da jeg drakk alkohol.. i jula ble d en del fest og jeg drakk en god del..

D er bare 1 og en halv uke siden jeg fant ut at jeg var gravid!

Tror dere det er større fare for at noe skal være galt med fosteret siden jeg har drukket alkohol?

jeg er livredd! :S

er nå i uke 6+ noe dager...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Du er nok ikke den eneste av oss....Jeg drakk nyttårsaften og fikk vite på lørdag at jeg er gravid... Tror ikke vi skal bekymre oss, skjedde forrige gang jeg var gravid også, og sønnen min er frisk!

Fra nå av får man leve etter alle regler... :0)

Skrevet

nei, du har nok flere med deg....

jeg fann ut at jeg er gravid nå i dag tidlig. drakk litt i romjulen og noen glass nyttårsaften... tenkte akkurat på dette selv, men dette var før jeg visste noe , samme som med deg....

vi får bare holde oss unna drikke framover vet du, ikke noe å gjøre med det som alt er gjort......

Skrevet

hei..

er inne fra trimester 2 og sniker...

kan love deg at du ikke er alene....

helga før jeg fant ut jeg var gravid var jeg på dobbel 40årsdag der det var så my vin å øl man bare ville....

var ikke hjemme før 5 på morgenen...

men til påenget..

i uke 6 var jeg til tidlig ultralyd for og sjekke livmoren siden den var så utrolig stor....

fikk da beskjed når jeg spurte at de fikk inn mange iløpet av et år som har gjort det samme....

spiren min hadde et fint bankende hjerte,og jeg er nå ik 16+5...

Skrevet

Heisann=)

Da jeg var gravid men min første så var jeg 21 år og veldig glad i fest, jeg gikk på p-piller og hadde jo slett ikke ventet at jeg skulle være gravid.

Så vi hadde oss en helg på festival og jeg var gravid.... og du kan jo tenke selv hvor mye mengder det kan gå med på en festival når en er ung=) Hehe... mer enn i dag for å si det slik..=)

Mitt barn er 100% friskt. Ingen plager eller feil, svangerskapet gikk smertefritt bortsett fra (30kg) hehe..

Dette går så fint så=)

Lykke til...

Skrevet

tusn takk skal dere ha jenter! føler meg myyye bedre! :)

Håper d går bra ;)

Lykke til til dere også;) <33

Skrevet

Der skal nok mye til for at barnet blir skadet av en fest,men på grunn av at jeg er redd for slike tanker som deg HI,drakk jeg ikke alkohol mellom eggløsning og mens,men vet at mange har gjort det og har født et frisk og velskapt barn.Du var vel også så tidlig ute at dere delte vel knapt nok blod da,så da er jo faren enda mindre.

Kos deg med gravidteten din,vil nå jeg si og ikke drikk alkohol mer,så skal du se at det du har drukket ikke har virket inn på den lille.

Masse lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

takk skal du ha<3

d var nok mere enn en fest.. men dette var j veldig tidlig da=)

dette var jo ikke planlagt at jeg skullebli gravid og hadde ikke den smule anelse om at jeg kunne bli d.

VELDIG fruktbar er jeg har jeg funnet ut hehe..:D

Idag fikk jeg vite at jeg er 6+2 uker på vei<3

Termin 8.september! ;)

Gleder meg masse<3

Skrevet

Det er veldig mange som har drukket før de finner ut at de er gravide, og heldigvis går det som regel greit. men det kan være lurt å snakke med legen om det, kanskje du kan få en tidlig UL, det gjorde ei venninne av meg, og alt var i orden med barnet.

Lykke til :)

Skrevet

trur det er veldig mange som har tatt seg en fest før de har funnet ut de er gravide

SÅ ikke bekymre deg :)

Sies jo egget ikke har noen forbindelse med mora når det er så tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...