Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 slimproppen ikke har komt eller noe som helst annet har hent? Føler jeg er måneder fra fødsel, selv om jeg er såååå nært!
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Ikke alle får med seg denne berømte slimproppen, så vidt jeg har forstått kan den komme i "kampens hete" midt i rier og vannavgang. Min mor fikk først rier, og da kom hele pakka.. så satser på det blir sånn for meg og, for jeg har termin i dag og har enda ikke sett snurten av slimproppen. Kjenner at jeg IKKE er klar for å gå dagevis fra den viser seg heller
Maigullet Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Min forrige fødsel started med at vannet gikk. Hadde ikke merket noe til slimproppen på forhånd, og ingen andre tegn på at det var så nære fødsel heller. Babyen hadde heller ikke festet seg eller gått ned i bekkenet - så det kan nok hende når som helst ja
ElinSM Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Sist gang merket ikke jeg noe heller. Pluttselig kom bare riene:) Så jeg er spent denne gangen hvordan fødselen vil starte.
~falck~ har fått baby! Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Ja, fødselen kan starte uten noen som helst forvarsler:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå