gulda Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 Vil sove!!! Så utrolig trøtt, men har bare så ubehag i mage, rygg og bekken at det er umulig og sove! Har forsøkt lenge nå, men mptte bare gjøre noe annet enn å ligge å vri meg. Men klarer nesten ikke fokusere på skjermen her, h ehe. Flere som sliter?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 Sliter her også ja! Er som om jeg kunne ha skrevet det selv... Vil så gjerne sove!!!
gulda Skrevet 14. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2008 Huff. Får jo ikke sove når en sitter foran dataen, men blir jo gal av å ligge å vri seg! Jon Blund gjorde en dårlig jobb i natt.. ;o)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hihi, nei det er jo sant. Men håpte at det kanskje skulle hjelpe å gjøre noe annet en liten stund, at kanskje Jon Blund kunne komme tilbake hit. Han har jo allerede vært hos mannen min... Syns litt synd på han som skal på jobb tidlig når jeg ligger og vrir og vrenger meg og stønner og sukker for hver bevegelse jeg gjør ;-) Vi får håpe det omsider kommer litt kvalitetssøvn i natt også...
Kvitrebekk Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Skriver under på denne. Har ikke hatt blund på øynene i natt i det hele tatt. Og maks 2 timer i går natt. Så nå begynner det å ta på. Forkjølelsen er på vei også. Blæh! Synes litt synd på meg selv nå.
Tobias og Robin Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 prøvde å legge meg i tolv ett tiden jeg også, men fikk ikke sove, så etter ett par timer med rulling stod jeg opp, så hær sitter jeg... hm,,,,
Kvitrebekk Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Ingenting på tv å se på heller :-( Og er for trøtt til å forsøke å konsentrere meg om ei bok eller hobby. Hva driver dere med når dere sitter oppe nattestid?
Tobias og Robin Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 hehe.. bim,babyverden,snart mamma,facebook osv... prøvde å¨strikke litt, men for mye vann i fingrene til det....
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Huff, signerer her. Jeg sover bare i intervaller for tiden jeg da. Snodige greier - og utrolig kjedelig. Er STUPTRØTT på kvelden, og besvimer i det jeg treffer madrassen, men våkner igjen etter ca tre timers søvn. Da er jeg lys våken, og ikke pokker at jeg får sove mer! Så det blir til at jeg står opp rundt fire hver natt, da orker jeg ikke ligge å vri meg lenger, og så er jeg våken til jeg igjen blir kaketrøtt på formiddagen - og da sover jeg en to-tre timer til. Har vært sånn de siste to ukene. Det gjør litt vondt å tenke på at det kommer til å gå evigheter før jeg får sove en hel natt igjen...
magj Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Trudde det var bare jeg... og min dårlige selvdisiplin. Er jo egentlig utprega nattmenneske og B-menneske. Men har jo tøyla det i mange år. Går egentlig ikke an hvis en skal på jobb, el må opp tidlig med unger. Men de siste ukene har kl blitt både 2, 3 og 4 før jeg har lagt meg. Unga våkner ofte i 7-tia, jeg må opp seinest halv 8 for å få tid til å få de to største på bussen. S går det i ett, er stuptrøtt på formiddagen. Hender jeg dubber av litt hvis de minste leiker fint og fredelig, men kan jo ikke sove tungt. Så kommer de største hjem og det går i ett igjen fram til etter middagen. Da er mannen også hjemme og vi sitter og sløver i hver vår stol. Når så barne-TV kommer og mannen må ut i fjøset igjen er jeg helt kake og dubber av. Så skal unga legges. Som oftest er jeg da våken og kan nyte stillheten når alle er i seng, med TV og data. Er plaga med fordøyelsen utover kvelden og springer på do hele tida for å prøve å tømme litt før jeg greier å legge meg. Er det fullt greier jeg ikke ligge og iallefall ikke sovne. Verker over magen, og får kynnere, oppblåst og tendens til halsbrann. Så blir det lang kveld og natt igjen! Har blitt bitt av akvariebasillen og smitta av litersjuken, så her går det mye i akvaforum.no for tida. Har hatt akvarium i flere år, men nå skal det utvides. Leser og studerer om fisk, vannkvalitet, innredning i akvariet osv. Ellers leser jeg aviser på nett, og må innom og sjekke Facebook hver dag. Å lese bøker eller gjøre håndarbeid har jeg ikke hatt ro til på flere år, desverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå