Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #1 Skrevet 14. januar 2008 eksamen. Det utgjør et problem. Ja, det var bare det. Putt det gjerne i kategorien "tragiske livshistorier på dib."
møkkamannensfrua Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 ønsker deg lykke til med eksamen da...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Det klarer du... Gjør ditt beste og gi faen i all problemer. Lykke til!
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Takk. Det behøves så avgjort. Jeg er dog jævlig godt i gang med å komprimere halvannet års pensum ned til to A4-sider som kan pugges på vei til skolen i morgen tidlig. Det skumle ved det hele er at det har en tendens til å gå bra.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Selv vil jeg kalle det en utrolig god studieteknikk, som jeg alltid har benyttet meg av da jeg virkelig har trengt å kunne mye stoff... Funker bra.
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 Joa. Om jeg nå bare kunne ta det litt halvseriøst og slutte å konversere deg og slikt. =)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Tja, seriøsitet har aldri vært noe viktg i min studieteknikk, og jeg har fint overlevd uansett. Jeg tar det liksom sånn det faller seg. Ru klarer ræi utmerka uansett (som dere sikkert sier på Grunerløkka...)
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Det er sant, men jeg vil jo helst briljere. Det kler meg. Vestkantsnobb, forresten. Du har sikkert pelskåpe også.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 På vestkanten briljerer vi uansett. Kusinen min, som for øvrig bor på Sofienberg, møtte opp i en lignende pelsjakke og pelshatt på revy her om dagen. Så ut som en russer i forkledning. Det er vel det nærmeste jeg kommer pelskåpe i familien. Tror det er et langt mer velkjent fenomen nede i second hand, fretex samfunnet Grunerløkka. Blant de såkalt alternative, om man kan si så.
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Vestkanten er skummel. Jeg var på Frogner her om dagen, så jeg vet hva jeg snakker om (jf. argumentasjonsteknikken "morra mi så en sint muslim en gang, så de må være skumle og vil nok ta over landet").
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Pilen du Pilen. Jeg synes ikke at Grunerløkka er det grann skummelt, samme gjelder for Kampen, Sofienberg og Grønland om du vil. Derimot befinner jeg meg ikke frivillig på tykkeste Haugerud alene, etter klokken 20.00 på kvelden... Der kan det værra skummelt (som dere også sikkert sier...) - når det er sagt er jeg ikke det grann redd muslimer. Jeg kjenner en jente som har intervjuet han der Mullah. Var ikke noe redd hun altså...... Må ikke tro det verste om det beste, vet du. Men noen skal opp klokken 05:30 imorgen, så jeg tror jeg gjør et såkalt sjakktrekk i å forsøke å legge meg. Lykke til med eksamen, kos deg på pinebenken. God natt.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 31 timer til eksamen, og jeg vet ikke engang hvor bøkene er... Jeg bestiller herved ett stykk Siklerotte til byen innen 31 timer, godt forberedt på eksamen, for meg;)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #13 Skrevet 14. januar 2008 jeg har 48 timer før fristen til å melde meg opp i eksamen går ut.. jadda.. da blir det eksamen til våren! men jeg må begynne å lese i morga den dag!
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #14 Skrevet 14. januar 2008 Til våren er jo leeeenge, ja direkte evigheter, til.
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #15 Skrevet 14. januar 2008 Hva skal dere ha eksamen i? her er det forøvrig fem timer til jeg må stå opp. Hvorfor kan jeg aldri gå og legge meg?
Gjest ->>- Skrevet 14. januar 2008 #16 Skrevet 14. januar 2008 Hvorfor barn er vrange og foreldre udugelige. Bare på litt mer faglig nivå. Du vet du ville savne oss?
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #17 Skrevet 14. januar 2008 Jaja, men da burde vel DIB være det beste stedet å forbrede seg. Her vet folk svaret på det meste. Klart jeg ville savne dere. Det er når mannen i hus (som aldri har satt sin fot på DIB) vet hvem sug lut og yppert er, kun basert på diverse "haha, luten sier at ...." utrop - man innser at man kanskje tilbringer litt vel mye tid på DIB.
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. januar 2008 #18 Skrevet 14. januar 2008 Ah, så det er derfor du er våken og prøver å unngå å pugge ved å henge på dib. Vel...dib suger om natta, så da blir det nok litt pugging på deg likevel. Du får ha lykke til da...håper ikke arka dine fyker vekk på vei til skolen i morra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå