Gå til innhold

FEIGINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

KRANGLE det skal dere gjøre men å stå for det med et nick det er dere for feige til...

klarer ikke å ta anonyme innlegg seriøst jeg når det signeres anonymt liksom...det blir for dumt...

Skal kjefte og smelle....men feiger ut med å være anonym liksom....

Hadde anonymknappen blitt fjerna her inne hadde vel siden vært død tenker jeg.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, sånne som deg hadd nok vært her og kranglet uansett så det burde ikke spille noen rolle!!

Skrevet

Jeg er så utrolig enig med deg! Man må! være kvinne nok til å stå for det man sier!

Enkelt og greit

Ellers er man feig!

Det finnes ingen bedre svar på det!

ja man kan være anonym på ømfintlige ting osv, men for å krangle og skjelle ut? Nei vettu meg hva!

Skrevet

Jeg siterer:

-Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym.-

Deal with it!!

Skrevet

Det er jo nettopp slike innlegg som du HI kommer med som er usaklige, du kan vel bare drite i om folk er anonyme eller ikke.. Anomymknappen står der, det er fritt frem å bruke den... Jeg gidder ikke å bruke nicket mitt på denne siden, nettopp fordi det slenges så mye dritt her inne, hadde det vært mer saklige diskusjoner, så saklig som en krangel kan bli skulle jeg mer enn gjerne signert, men med innlegg som dine så fatter jeg i grunn ikke at jeg gidder å bruke tid på å svare en gang.. men nå har jeg sakt hve jeg mener.. makan!!

Så kall meg gjerne for feig du, men jeg signerer anonym 09:21

Skrevet

Og dessuten, går jeg inn på ditt nick -kaffeplante- og ser på profilen din har du ikke skrevet noe om deg selv, så du er minst like anonym du som jeg er! Så det så! På mitt nick har jeg nemlig skrevet en del om meg selv og den infoen vil jeg ikke dele med de fleste på denne siden.. Så jeg vet ikke hvem som er feig jeg ;)

Skrevet

jannamor!! " være kvinne nok" hva med mennene?? synes selv det er utrolig deilig å kunne få ut litt frustrasjon og gjemme meg bak anonymknappen...! tenk så surt det hadde vært om jeg hadde blitt " hengt " ut med eget innlegg bare om meg og min kjeft! som andre her inne beklagelig har fått!! nei, da feiger jeg ut:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...