Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, slett ikke bokstavelig, men min erfaring er at det å diskutere dop, i noen som helst farge og fasong, med Sauen, det er bare å glemme;) Hihi...

Ennå ikke glemt de to forrige rundene!

*gliiiise*

Så Sauen er dibs dophue, på debattfronten;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg er ikke dopa vel=)

har bare meninger som mange ikke er enig i.

Jeg velger å forholde meg til vitenskapen, og ikke propaganda. ergo, jeg innser at det finnes negative og positive sider ved mange av de narkotiske stoffene vi har.

Skrevet

Ikke i noen av dem tror jeg...

Vi var ikke enige i den første av dem heller, men shit au;)

Hihi...

(tror jeg ikke deltok i, bare leste gjennom nr 2)

Skrevet

Hehe, ok=)

Men må minne deg på at jeg ikke forsvarte bruk av cannabis - bare påpekte at alkohol tross alt er farligere=)

Skrevet

Hehe, jeg liker ikke sånne debatter jeg.

Det er en av de jeg pleier å styre unna, sammen med bilsetedebatt..

Jeg er STOLT av å si at jeg aldri direkte (merk, direkte) har diskutert fremovervendt/bakovervent saken. Ikke EN gang i min fartstid på DiB:) *stoltest i gata*

Skrevet

Ikke jeg heller=)

har bakovervendt, kommer til å fortsette med det, bryr meg ikke om andres valg og kan neppe forandre deres mening.

Skrevet

Har et sete jeg er jævla fornøyd med jeg.

Ferdig med det. Så kan man lure;) Hehe...

Skrevet

Se der ja!

Men jeg vil ikke si noe mer, for da kan jeg risikere å bli dratt inn i debatten på et eller annet vis. Så lenge ingen vet er jeg trygg:p

Skrevet

Hihihi, vokt hemmeligheten med ditt liv! Gud forby at du skulle møte en dibber på Rema, som kan spre hemmeligheten videre som anonym på krangle

"siste nytt - tillab har fremovervendt evt bakovervendt bilsete!" og så er krangelen igang!

Skrevet

Nå vet vel en hel haug med dibbere hvilken vei jeg har setet og hvilke (for jeg har faktisk to seter!) jeg har...

Men de er snille, lojale dibjenter som ikke sier et pip:)

Og jeg har jo egentlig røpet meg, for jeg har skrevet her inne hvilket sete jeg har som brukes daglig, og da forteller jo det en del da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...