lillegutt mars o7 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Kan reductil virke inn på hormonspiralen?
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 Den skrur den av så du får trillinger og legger på deg masse unødige kilo en gang til etter en gitt tid slik at de tjener mer penger på at du må ha ny kur etter ungene er kommet til verden... Sånn på den seriøse siden, så vet jeg dessverre ikke:(
lillegutt mars o7 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2008 nei,huff og huff!Det får da holde med tvillinger! ;-) Eeh,takk for svar? =)
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 Det var så lite, bokstavelig talt:p KAnskje det ligger noe mer inne på slankedebatten eller noe om akkurat det du lurer på. Søk på Redusctil her inne vil nok også gi hauger av treff. Kanskje du finner noe. Og lykke til, vil gjerne vite åssen det funker! (altså om DU blir fornøyd, for jeg har tenkt meg å bli slank igjen en dag jeg og! *titter småfurt ned på pondusen*)
lillegutt mars o7 Skrevet 13. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2008 =) Har ikke sett noe der,men kan hive inn et innlegg,og håpe på svar! Har gått ned ca 5 kilo siden november.Går sakte,men sikkert ned.Hos noen raser det jo av i racerfart! Prøvde xenical hele november,gikk bare ned 1,5 kilo. Begynte på reductil i desember,tok av 3,5 kilo. Får det da jeg ikke har mulighet til å trene,og spiste litt for mye marsipan da jeg var gravid.Noe jeg ikke skal gjøre igjen! Har mellom 4 og 6 kilo igjen før jeg er 100% fornøyd. Men noe er jo bedre enn ingenting uansett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå