Gå til innhold

tror dere det er en mening med ting som skjer ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tror det.. jeg glemmer ikke ikke den gangen jeg var gravid 1-2 måneder på vei og jeg turte ikke å si det til foreldra mine.

jeg ble tvingt med for å bære et bilijard bord(det er drit tungt) vi måtte kjøre ett stykke og dum som jeg er blir jeg med(bør vel ikke løfte så tungt)

bilen stopper 50meter fra det stedet vi skal hente det.. da ryker noe deler. vi må få leie bil og må utsette det..

jeg følte det var en mening med det!!

det er meg da, hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Men jeg håper fremdeles på at det oftest er en mening med ting man gjør.

Skrevet

Jeg tror det blir en mening med det.

de tingene man opplever gjør man til den man er.

Hadde jeg valgt litt anderledes kunne jeg kanskje bodd i australia og vært narkoman istedenfor å være mamma og samboer i norge. (Ikke at narkoman i australia er noe jeg trakter etter, men som eksempel)

Så i ettertid er det nok en mening med alt, hvis du skjønner.

Skrevet

det tror jeg.

ser på små ulykker som en forvarsel, om hva som kan skje

Skrevet

Etter at huset vårt er blitt "renset" av en klarsynt, og opplevelser rundt dette, er jeg overbevist om at vi har "hjelpere" med oss. Så ja, det tror jeg.

Skrevet

Nuvel, jeg vet ikke helt jeg.

Har opplevd litt for mye mindre hyggelig i livet til å helt kunne se hvordan det kan være mening i det.

Eksempelvis; hva er meningen med at noen blir voldtatt?

Hva er meningen med at man skal miste en mor mens man selv er barn?

Hva er meningen med at man da skal sitte igjen med en forelder som kjører alt på dunken?

hva er meningen med at dette igjen skal sørge for at ett av barna går inn i en lagvarig depresjon man ikke kommer ut av?

Bla bla lba..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...