Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det mest i rock, punk, 60's/70's og goa/psy-trance.

Akkurat nå hører jeg på Iris med Goo goo dolls, og koooser meg=)

ellers liker jeg the doors, grateful dead, rise against, Infected mushroom, Alien project og Benny benassi... pluss myyye mer...

dere da? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her går det for det meste i trance, pop, og rock. ( får faktisk superkrefter av en sang med en gruppe som heter groove coverage " god is a girl " ;)

Skrevet

Ok=) den skal jeg laste ned!

Hvilken trance hører du på da? Goa/psy eller vocal? eller noe annet for den saks skyld?

Skrevet

Vocal for det meste men også Goa/psy... Har du noen favoritter du eller? :)

Skrevet

den som klinger på øret mitt nå er kevin michaels feat wyclef 'it dont make any difference to me'.. bra låt, med meningsfylt tekst..

Skrevet

De to desidert beste låtene innen psy og goa er

DNA med Alien project

og

Bio-Candy med Chi-AD.

Må høres med headset eller på stort rave. Orgasmisk. det er faen meg kunst!

Skrevet

DNA er go låt! Elsker den, Men har ikke hørt om Chi-AD ( må prøvest ut den ) :)

Har følt at jeg har vært litt alene når det gjelder å høre på trance, til og med på forumet jeg er innpå er det få jenter. Bra at det andre som liker trance her også :)

Skrevet

Her. husk headset. jeg kan garantere deg en kosmisk opplevelse=P

Skrevet

Takk! :) Det der kaller jeg Trance med stor T.Den var bare knall God! Takk for link

Skrevet

Det er vel hip hop, rnb som går her...

Men jeg er veldig på tracen å...For en stynd siden klaret jeg ikek å sove uten engang,,

Trance er kunst spørr du meg...

Er usikker på hva goa trance er da!

Jeg hører vel på various artist greiene, for de er de eneste jeg har...Er forferdelig vanskelig å finne bra trance...

Skrevet

UngMamma - goatrance er trance som opprinnelig stammer fra et sted som heter Goa i India. Linken lenger oppe er vel en blanding mellom goa og psy. psy er psykedelisk trance. begge deler er inspirert av den psykedeliske bevegelsen på 60-tallet, altså hippie-bevegelsen. I både kulturen rundt musikken og selve musikken.

Goatrance er litt roligere enn psytrance.

Begge deler er mer avanserte former for trance (flere elementer i musikken) enn f.eks vokaltrance, altså den trancen man normalt hører på tv/radio.

Skrevet

Alt mulig rart, nå om dagen mest Ed Harcourt og PJ Harvey

Skrevet

aaa, i see...Hørte på den..

Det er vel noe sånt det går i her...

Men kan love deg at de sangene jeg liker har ikke blitt spilt på radio..Så må være noe sånt...men alikavel så ble den sangen litt ''rolig'' jeg er mer sånn at det høydepuktet og sånn...det er så kul...feks adigo for strings av tieste, sånne høydepunkt er råkule...Men er must at det er HØY lyd!

Skrevet

ok=) tiesto er jo mer innen psy-sjangeren...

du liker kanskje mer mørk hardcore da? bør sjekke ut den israelske duoen Double REL da=)

Skrevet

Okey, åpe de ar det på youtube, gidder nemmelig ikke å stesse med den torrenten nå!=P

Skrevet

Kan være du finner ja=) men egentlig lite sansynlig, de er ikke så veldig kjente akkurat.

"Trold" fra bergen er også bra.

Skrevet

Hører igrunn på det meste, men My Chemical Romance er de stooooore favorittene. Ingen kan måle seg med de :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...