Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Veslemors barnehage er stengt i morgen og tirsdag. Jeg har eksamen på tirsdag og gjennomgang av oppgavene i morgen, så jeg har vært nødt til å skaffe barnevakt. Den eneste ledige var oldemoren til vesla på 78. Så i morgen og tirsdag skal hun være barnevakt, hele dagen! Jeg gruer meg sånn! hun vil ikke skifte bleier vet jeg, og vesle blir fort sår, så jeg håper hun kommer over skrekken. For jeg VET vesle bæsjer til lunsj, hver dag! I tillegg har vesle feber og er småsjuk. Nei, dette er ikke noe ålreit. Jeg har full tillit til gamla, men vet jo også at vesla sikkert hadde hatt det mye bedre mange andre steder... Gamla er også sånn som skal stappe ungen full av mat og søtsaker til enhver tid og tar ikke nei for nei. Hun sa også det når vesle slo seg julaften og gråt at hun trodde ikke noe på at hun gråt fordi hun hadde slått seg?! Nei, faen, skal jeg bli hjemme i morra eller?!
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 uff og uff, ikke kjekt=( men det ordner seg nok... ring i løpet av dagen du, så får du heller hente hvis det ikke går så bra...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Hmmm, jeg må vel bare gjøre det sånn... Tror jo ikke vesle kommer til å lide noen nød. Setter faktisk min lit til oldefaren akkurat der, han er en tøff gubbe. Og vesle DIGGER ham! Så får vi håpe han har bein nok i nesa til å ta for seg gamla om det skulle være noe. (han tok nemlig gubben til side og sa at "du må gjerne sove her dersom du er usikker på barnevakta asså", for gubben er jo faktisk hjemme, men jobber natt og er ferdig i morgen kl 08 og trenger litt søvn...)
Sabina og gjengen Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Hei, kjør henne hit, jeg passer henne imorgen for deg:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Hakke sånn derre lappen jeg... (men gubben kjører asså..) Hvem er du!? *skummelt*
lenej :o) Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 hvis du hadde hatt et eget privat jetfly, kunne du bare kommet hit. så skal eg å mini passe men her er det bare brødskiver, ingen snop...!!!
Sabina og gjengen Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Jeg bor i Frogn, har en knott på 17 mnd, han skal i bhg imorra, har en tvillingvogn stående etter at huseiere var dagmamma, og ellers masse leker:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #8 Skrevet 14. januar 2008 Hehe, ingen snop, ingen Embla:p *fnis* Asså, nå har Kozy K tilbudt seg å passe henne også, så dersom det funker dårlig i morgen så blir det nok der på tirsdag. Og da kan hun jo leke med skjønne lille Nikolai i tillegg. Da tenker jeg noen skal få kjørt seg godt ja. Hihi...
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #9 Skrevet 14. januar 2008 Ahaaa, trodde det var noen jeg kjente osm hadde skumlet seg til bak hemmelig nick jeg nå Men det er VELDIG langt til Frogn i forhold til avstanden til gamla...
Sabina og gjengen Skrevet 14. januar 2008 #10 Skrevet 14. januar 2008 Hmm, fikk det for meg at du bodde i Follo jeg:p vet ikke hvorfor, mener å ha lest det engang:p men men, håper det løser seg uansett:)
Gjest Skrevet 14. januar 2008 #11 Skrevet 14. januar 2008 Nope, Drammen her:) Så Frogn er liksom ikke helt på skoleveien! Men takker og bukker for tilbudet. Tror det skal gå helt bra, oldemor er jo veldig glad i lille krabaten. Og jeg har jo som skrevet en mulig backup på selve eksamensdagen da. Dersom jeg skulle trenge. *snille Kozy*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå