Gjest Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 Skrev her i går om at mensen var forsinket, 4 dager. Tok test som var negativ. Fikk mensen i dag, men blør myyye mer enn jeg pleier jo... kommer noe klumper også... Kan det være en tidlig SA? Eller ville testen i går da vært positiv? Er det noe jeg bør ta opp med legen eller ordner kroppen opp selv hvis det er en SA?
litakine og Theodor Skrevet 13. januar 2008 #2 Skrevet 13. januar 2008 vet ikke helt altså, men lurte da på om mensen er regelmessig så kort etter fødsel. Og har du "sjekket" klompene, om det ikke bare er levret blod? Hvis det er så tidlig tror jeg kroppen tar seg av det selv, det er vist mange som ikke merker at dem er gravide før tidlig SA, bare tolker det som sen mens
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #3 Skrevet 13. januar 2008 Ja har alltid hatt regelmessig... dette er 3. mensen etter fødselen, og de andre har kommet når de skal, 28 dagers syklus. Altså, 1 mens kom 56 dager etter fødsel da=) har veldig regelmessig mens så syns det var rart.
Ladybug~N&E Skrevet 13. januar 2008 #4 Skrevet 13. januar 2008 hatt masse sånt noe jeg også. senest denne uka. ikke gravid jeg da. men nå har jeg blødd stort sett siden jeg fødte så jeg teller vel ikke;)
Bromelia Skrevet 13. januar 2008 #5 Skrevet 13. januar 2008 har hatt 3 spontanaborter som jeg har vært hos legen for. Det er fordi jeg har hatt veldig store smerter. Kroppen din ordner opp selv. Hvis du får store smerter, eller feber må du kontakte lege, ellers trenger du ikke. Jeg taler av erfaring; Legene gjør ikke så mye for deg uansett...
Gjest Skrevet 13. januar 2008 #6 Skrevet 13. januar 2008 Ok, takk for svar=) Nei da får jeg regne med at det enten er en forsinket mens, eller en tidlig SA. og så får jeg gå til legen hvis det blir vondt=) Tenkte bare på om det var nødvendig med noe ultralyd eller noe hvis det viste seg å være SA=)
litakine og Theodor Skrevet 13. januar 2008 #7 Skrevet 13. januar 2008 Hmm, vet ikke om det er noen måte å teste det på, må vel kanskje til GU da? Men hvis du ikke får smerter er vel ikke det noen vits. På legekontorene er ikke testene noe bedre enn hjemmetestene, men jeg tok testen når jeg ventet mensen, og den var veldig svak da, og da var jeg jo gravid, så hvis du tok test uten noe som helst utslag så er det vel kanskje lite sannsynlig? Men jeg er ingen lege, og har lite peiling, bare tenker skriftlig
Bromelia Skrevet 13. januar 2008 #8 Skrevet 13. januar 2008 Det er mye som kroppen vår fikser på egenhånd. Masse lykke til )
Gjest rufusa Skrevet 13. januar 2008 #9 Skrevet 13. januar 2008 Nesten sånn hadde jeg det en gang også. Litt forsinket mens, fikk så noen dager med bare ørlite grann blødning, og plutselig kjempesmerter i magen og kjempeblødninger --- tror det må ha vært en abort...??
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 14. januar 2008 #12 Skrevet 14. januar 2008 Jeg tviholder på mitt svar i går om at selv om du har hatt regelmessige menstruasjoner etter fødsel så er det jo kort tid siden du fødte og det er vanlig med sånne ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå