jannicke21 <3juli 08<3 Skrevet 13. januar 2008 #1 Skrevet 13. januar 2008 er sikker på jeg kjenner at det sparker her, er 15 uker.. er dette for tidlig for en 1 gangs fødene?? er sikker på at det er den lille;) men graviditeten gjør meg helt rar!! som f.eks fikk en planta av min mor da jeg ble gravid, har vannet denne gjenvlig helt til idag da jeg fant ut at det faktisk er en PLASTPLANTE!!!!!!!!!!
anni Skrevet 14. januar 2008 #2 Skrevet 14. januar 2008 HE HE HE:) Syntes det var litt skjønt jeg. he he. Bare vent, har ei veninnde som fikk beskjed av mannen sin åkjøpe brød i butikken, kun brød. Ho kom hjem med en flaske ketchup, hi hi. Er selv 18 uker men har ikke hørt at jeg har gjort noe dumt enda, he he. Er nok helt sikkert den lille du har kjent:)
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #3 Skrevet 14. januar 2008 Veldig forskjellig fra person til person når man kjenner liv. Fullt mulig å kjenne det i uke 15 også for en førstegangsfødende. Ifølge min jordmor. Er selv i uke 17 og synes jeg kan kjent noen små spark i går og i dag.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 14. januar 2008 #4 Skrevet 14. januar 2008 Jeg tror jeg kjente liv i uke 15. Er 1ste mann så det er ikke så lett å si helt, men håper å tror jo. Jeg satt i sofaen på kveldstid, så noe tv, slappa av med hånda ned i buksa på en måte. Holdt strikken vekk fra magen rettere sagt. Der plutselig 1ste gang det kilte på innsiden og jeg er nesten 99% sikker på at jeg kjente det på utsiden oxo. Har ikke peiling fra før, men jge er så si sikker..... Nå er det noen som stadig "banker på" spess på kveldingen
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2008 #5 Skrevet 14. januar 2008 Jeg kjenner bevegelse inni meg - men ikke utpå magen, er 13+3 på vei (men andregangsfødende)
perle* Skrevet 14. januar 2008 #6 Skrevet 14. januar 2008 jeg har kjent liv siden uke 15. det er nok det du kjenner. du vet best selv! =)
Tonjuz Skrevet 14. januar 2008 #7 Skrevet 14. januar 2008 Det er fullt mulig:) Jeg er gravid for første gang og begynte å kjenne liv i uke 13, men da var jeg usikker på hva det var... Fra uke 15 har jeg kjent spark hver dag!! De har bare blitt sterkere og sterkere for hver dag/uke.. I slutten av uke 18 kunne min kjære kjenne det utenpå magen:) Nå er jeg 27 uker på vei!! Og koser meg masse med liv inne i magen:) Så: Kos deg med sparkene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå