Gå til innhold

Redd!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhh, nå har jeg begynt å tenke alt for mye her jenter!! Tenker på alt som kommer til å skje når jeg er gravid.. Strekkmerker, kvalm, osv osv!! Når jeg får barn kommer jeg ikke til å kunne gå ut med venninner osv! høres sikkert teit ut men har EL på onsdag og begynner å kjenne at det kommer litt fort innpå meg om dere skjønner!? Trenger kloke ord fra dere fantaskiske jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ik drøye det en mnd å la det synke inn? På den annen side er det ik dere lykkes på første forsøk for det om du har blitt gravid fort før...jeg for min del ble gravid etter en tur i køya m baby nr en og kjenner at jeg hadde bare godt av å prøve i 4 mnd før jeg ble gravid..nå føler jeg at setter mer pris på spiren og vi har hatt 4 mnd på å la det synke inn...lykke til uansett

Skrevet

det er vel på en eller annen måte vanlig å bli litt redd eller spennt. Det du må fine ut av er om du vil ha ett barn nå, eller om du vil vente, se bort fra alle plagene når du bestemmer deg.

jeg for min del brukte 2 år på nr.1 og har brukt 1 år på nr.2, men har enda ikke lykkes.

Skrevet

jeg personlig syns du da bør vente med barn,du hørtes ikke helt klar ut.. når det er sagt så behøver man hverken få strekkmerke eller kvalme... :D

Skrevet

det som er, er at jeg føler meg klar og har vært det hele tiden! er bare at nå som jeg har EL så blir jeg litt redd.. merkelig følelse, det er liksom sååå nært om dere skjønner meg?

Skrevet

Ja jeg skjønner akkurat hva du mener..... jeg hadde akkurat de samme tankene i dag faktisk.... Har kjempe lyst å bli gravid, men så kommer tanker som utegåing med venner (denne gangen var d ei kollega på jobb som ville ha meg med ut).... pluss tenker jeg på om jeg er klar (jeg har jo to tette barn fra før, ei på 2 og ei på 4).... og det er akkurat som du sier; når d nærmer sg eggløsning kommer oftest slike tanker....

men når d er sagt så har vi bestemt oss på å få en til og jeg gleder meg KJEMPE MYE :-) det er jo barna mine som er meningen med livet og jeg elsker dem av hele mitt hjerte :-) og både jg, min mann og døtrene mine er VELDIG klar for en ny hjerteknuser (dette blir den siste også, så vi skal kose oss masse masse masse)

SÅ dine tanker og følelser er helt normale, det er sånn vi er skapt, det er sånn det skal være..... jeg hadde jo de samme følelsene og tankene da jeg prøvde på graviditet nr. 1 og nr. 2 og tenk hvis jeg skulle la de tankene styre meg.... da hadde ikke jeg sittet her med verdens flotteste jenter :-).....

LYKKE TIL uansett hva du bestemmer deg for :-) *klem lillemy*

Skrevet

Jeg skjønner deg veldig godt! Har det nøyaktig på samme måte!

Synes dette er kjempeskummelt - selv om jeg egentlig er veldig klar! Jeg har el om 4 dager, hadde sex i går, og jeg vet ærlig talt ikke om jeg tør prøve mer denne måneden :s

Tror jeg rett og slett må gå litt forsikitg frem. Nå hadde jeg som sagt sex på dag 10 i syklusen, så sjansen er jo til stede for en spire... Så kanskje jeg er litt modigere neste måned :)

Dette er så nytt som spennende og drastisk - ikke minst, så tror jeg rett og slett må la hele bebytanken synke inn litt :)

Skrevet

DEILIG å høre:) Tuuusen takk Lille My..Vet at jeg har lyst men når det er såå nærme bare tenker jeg på alt, selv om jeg VET at alt ordner seg til slutt... Bekymrer meg for fødselen allerede før jeg er gravid:) er nok bare sånn jeg er!! EL onsdag så kjører på denne uka:) så får vi se hva som skjer;) Lykke til, betyr masse med sånne ord! Vi satser på og komme oss over i 1 trim i nærmeste fremtid:)

klem

Skrevet

Vet godt hvordan du har det, tenker på det selv hele tiden! har EL onsdag så jeg kjører på:P ikke sikkert jeg blir gravid heller:) Masse lykke til Lotta!! Takk for støtte! klem

Skrevet

Lykke til snuppedulla!!! Når du blir gravid og mamma, så får du også andre en morsfølelse som er helt fantastisk...å du kan nesten leve som før..det krever bare litt mer planlegging alt...men på en positiv måte...Å det er sikkert venner og familie som står i kø for å sitte barnevakt når du og mann,eller venner skal ut...:) Lykke til,du blir ei god mamma-som virkelig tenker igjennom dette..og du vet at du vil!!:)

Skrevet

Tusen takk tro-håp-kjærlighet! hjelper masse med fine ord fra dere! Trenger på en måte en "bekreftelse" hvis dere skjønner hva jeg mener!? høres sikkert dumt ut men det hjelper masse for meg! dere er herlige jenter!!!! masse lykke til alle sammen:) Gla jeg har dere:)

Skrevet

vart gavid og hadde brukt beskyttelse, hadde ikke planlagt barn før om mangen år...var nettop fyllt 21 og sjokket var stort.. var helt i fra meg...noen dager senere var eg overlykkelig...morsinnstinktet kom, pang! og det vart sterkere og sterkere for hver dag...jenta mi er snart 1 år, eg venter nr 2, vi har kjøpt hus og er overlykkelig:) ønsker oss 5 barn minst:) så morsinnstinktet kommer:)

Skrevet

det er ikke sikkert du får strekkmerker eller blir kvalm...eg fekk ikke et eneste strekkmerke og magen var helt flat etter fødselen...jenta mi var over 4 kg...men vart ekstremt kvalm...blir du kvalm ta prostafen...da blir du myyye betre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...