Gå til innhold

Flere kristne her...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,jeg lurte bare på om det var flere kristne her inne...er bare litt gøy å vite om det er flere som deler troen med meg. Jeg og min mann er i 8 pp. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp, jeg er kristen. jeg har vert det hele livet. kan vel si med hånden på hjerte at jeg ikke haddde klart meg uten denne troen.

Skrevet

Ja jeg er det :-) Har vaert kristen i ca 6-7 aar naa tror jeg. Er ogsaa doept pinsevenn.

Jeg er i min 1pp .-)

Skrevet

Så koselig..godt å stå sammen om prøving og tro...!! Godt å vite at det er andre kristen her..å då seie me bare..."bare stol på Gud" :) Lykke til dere!!

Skrevet

jeg ble frelst for 2-3 år siden.jeg er også døpt pisevenn.jesus er det beste som har skjedd meg!!!

Skrevet

pinsevenn skulle det selvfølgelig stå:)gikk litt fort i svingene

Skrevet

Så flott...det e ein god trygghet å Jesus!! Da e det bare å glede seg til evigheten!!:)

Skrevet

å så kjekt!!! Jeg er også kristen:-)

Skrevet

Så kjekt at det dukker opp flere kristne her...:)

Skrevet

Ja, jeg er kristen. Har kjent Jesus hele livet, vil aldri klare å benekte ham.

Skrevet

ser ut til at vi er en liten gjeng ja:) det er godt å vite at det finnes noe bedre i vente, spesiellt når man tenker på alt det onde som skjer

Skrevet

Jeg vil nok kanskje ikke si at jeg er helt kristen, men lever stort sett etter kristne verdier :-) Ene siden av familien er ekstremt religiøse så jeg har vært nødt til å bryte litt ut derifra, men de fleste verdiene "sitter igjen" :-)

Skrevet

Henger meg på her, jeg er også troende :)

Skrevet

å så kjekt!!!!!!!!!!!! Utrolig godt å dele med hverandre syns jeg!!!!

Lykke til med prøvingen jenter!!!!!!!!! Klemmmmm

Skrevet

ja,det var skikkelig koselig å se at vi er flere kristne her!!!

Skrevet

Det er sikkert flere enn meg som er i prøvingen for å bli gravid...Da kan vi kanskje be for hverandre,og for dem som er gravide..og gjerne dem andre som også er på BIM..:) Lykke til jenter!!

Skrevet

Den er jeg helt med på, FOR JEG TRENGER DET VIRKELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. skal huske på dere i bønnene mine

Skrevet

Så flott...bønn er jo det beste hjelpemidlet!! Dere er i mine bønner!!!:)

Skrevet

Jeg hiver meg også på til det!!!!!!!!!! Faktisk ba jeg for dere i går.

Skrevet

Jeg ba for dere igår...!! Veldig godt å kunne legge dere fram i bønn!!:)

Skrevet

Er ikke aktiv kristen,men oppvokst i pinsemenighet.

Skrevet

heisann..da vet du ihvertfall hva det går i...:) Du er også med i våre bønner..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...